صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

روز یکشنبه

پیکر علی رامز در قطعه هنرمندان آرام گرفت

پیکر علی رامز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون روز یکشنبه از تالار وحدت تشییع و برای خاکسپای به قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) منتقل شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، در مراسم تشییع مرحوم رامز، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، پیمان شریعتی مدیر مجموعه تئاتر شهر و نیز جمعی از هنرمندان از جمله مسعود فروتن، بهمن مفید، شکرخدا گودرزی، بهزاد فراهانی، فخرالدین صدیق شریف و آتش تقی پور حضور داشتند.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ هنر ایران و خاندان تئاتر تصریح کرد: برای هنرمندان و علاقه مندان هنرهای نمایشی آرزوی صبر دارم.
سید مجتبی حسینی با بیان اینکه دریغا گویی کار سختی است، افزود: قدردانی هنرمندان هنرهای نمایشی از بزرگان و پیشکسوتان خود مایه تکریم است و این موضوع نشان دهنده این است که همه در موقعیت‌های مختلف در کنار هم و پشتیبان یکدیگر هستند.
وی خاطرنشان کرد: هنرمندان پاک دل و پاک نهاد از دریای غفران الهی بهره مند هستند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه هنرمندان راستین باشیم.