صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت

کنگره ملی شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: کنگره استانی شهدای روحانی را البته به مدت 10 شب همزمان با دهه بصیرت برگزار خواهد کرد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: کنگره استانی شهدای روحانی را البته به مدت ۱۰ شب همزمان با دهه بصیرت برگزار خواهد کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا احمدی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی بیان کرد: آشنایی مردم با اثرگذاری خون شهدا از جمله برکات و دستاوردهای برگزاری این قبیل کنگره‌ها این است. به آن‌ها می‌گوئیم که این انقلاب و نظام برای چه اهداف مقدسی شکل گرفت و امروز چرا باید پاسدار آن باشیم.
وی افزود: از سویی قرار است در سال آینده کنگره‌ای در سطح ملی در خصوص شهدای روحانی برگزار شود و قم به جهت اهمیت حضور حوزه و روحانیت در آن آخرین استانی است که کنگره استانی شهدای روحانی را البته به مدت ۱۰ شب همزمان با دهه بصیرت برگزار خواهد کرد.
احمدی گفت: به هر حال شهر مقدس قم کانون پرورش و تربیت روحانی و مرکز ثقل فقاهت علوم دینی و تربیت علمای بزرگ است و از این حیث سپاه استان کوشیده که کنگره‌ای عظیم در مقیاس کشوری برگزار کند. در افتتاحیه نیز ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری از سخنان ارزشمند آیت الله العظمی مکارم شیرازی به عنوان یکی از مراجع تقلید بهره مند خواهیم شد.