چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دلم برای بازی کنار صمد تنگ شده بود

حامدحدادی: تیم ملی بسکتبال در دیدارهای بعدی باید کم اشتباه تر شود

سنتر تیم ملی بسکتبال با اشاره به پیروزی برابر قزاقستان گفت: البته در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی و دیدارهای بعدی که سخت تر می شود باید کم اشتباه تر بازی کنیم.

 

سنتر تیم ملی بسکتبال با اشاره به پیروزی برابر قزاقستان گفت: البته در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی و دیدارهای بعدی که سخت‌تر می‌شود باید کم اشتباه‌تر بازی کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،
  حامد حدادی در رابطه با این دیدار و نتیجه به دست آمده در آن گفت: بعد از مدتها بود که این ترکیب کنار هم بازی می‌کرد. برخی بازیکنان قدیمی تازه به ترکیب بازگشته‌اند و به همین دلیل ابتدا ناهماهنگ بودیم و شوت‌هایمان هم نمی‌رفت. از سوی دیگر به سالن عادت نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و ضد حمله‌های خوبی را زدیم.
وی ادامه داد: دفاع مان در این مسابقه بسیار خوب بود و همین موضوع باعث شد قزاق‌ها در حمله نتوانند کارایی داشته باشند.
سنتر تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: البته قزاقستان تیم خوبی بود و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد اما در کل ما بهتر بودیم و برنده شدیم.
حدادی در پاسخ به این سوال که «این ترکیب چقدر برای هماهنگی کار دارد؟»، گفت: خیلی کار دارد و باید تمرینات زیادی را انجام دهیم. فعلاً اول راه هستیم و برای مراحل بعد باید آماده‌تر باشیم. مرحله‌بعد سخت‌تر می‌شود و باید بدون اشتباه تر بازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازگشت صمد اتفاق خوبی است، گفت: خوشحالم که او برگشته است و دلم برای بازی کنارش تنگ شده بود و خوشبختانه این اتفاق با برد همراه بود. صمد بازیکن بزرگی است و آمدنش روحیه مضاعفی به تیم داد.
بهترین بازیکن آسیا در مورد دیدار یکشنبه با عراق خاطرنشان کرد: همه انگیزه دارند. اگر همان تیم هم یک بار دیگر با عراق بازی کند شکست شأن می‌دهد. آن مسابقه یک اتفاق بود و دیگر تکرار نمی‌شود. از هواداران و تماشاگران هم می‌خواهم به سالن بیایند و حمایت کنند.