طبق اعلام مخابرات، امکان برقراری تماس با سامانه ۲۰۲۰ در سراسر کشور فراهم شده و ماهانه به صورت میانگین بیش از ۴۴ میلیون تماس با سامانههای پاسخگویی شرکت مخابرات ایران، برقرار و پیگیری میشود.
طبق اعلام مخابرات، امکان برقراری تماس با سامانه ۲۰۲۰ در سراسر کشور فراهم شده و ماهانه به صورت میانگین بیش از ۴۴ میلیون تماس با سامانههای پاسخگویی شرکت مخابرات ایران، برقرار و پیگیری میشود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور تنها با شمارهگیری کد منطقه به همراه شماره ۲۰۲۰ میتوانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهرهبرداری کنند. با این امکان، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز میتوان با سامانه ۲۰۲۰ ارتباط برقرار کرد.
هم اکنون سامانه ۲۰۲۰ بهصورت شبانهروزی پاسخگوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس به صورت ماهیانه و سامانه ۲۰۱۰ که سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است، پاسخگوی ۱۵ هزار تماس در طی ماه است.
همچنین سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران با شماره ۹۹۹۰ به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مسائل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم اکنون به صورت میانگین در طی یک ماه پاسخگوی ۴ میلیون و۵۰۰ هزار تماس است.
بنا بر اعلام، سامانه پاسخگویی ۱۱۸ به عنوان قدیمیترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی ۳۷ میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است و تمامی سامانههای پاسخگویی شرکت مخابرات ایران همواره رصد و پایش و بهینهسازی شده و در این راستا تدوین SLA و نحوه پاسخگویی، اصلاح سیستمها، گزارشگیری متمرکز و آموزش مستمر کارکنان به صورت پیوسته در حال انجام است.
به گفته سید مجید صدری - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران - رویکرد مجموعه مخابرات ایران در بحث پاسخگویی، متمرکزسازی سیستمها، ارائه ارزیابیهای مبتنی بر SLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی است.