صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد

تعدیل مثبت ۲۶درصدی سود شرکت فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه برای دومین بار در سال ۱۳۹۶ تعدیل مثبت پیش بینی سود خالص اعلــام کـــرد و بـــر ایــن اســاس پیش بینی سود خالص این شرکت برای سال مالی منتهی به 1396.12.29 با تعدیل مثبت ۲۶درصدی به رقم ۵ هزار و ۱۴۵میلیارد تومان و به ازای هر سهم ۶۸۶ ریال رسید.
شرکت فولاد مبارکه برای دومین بار در سال ۱۳۹۶ تعدیل مثبت پیش بینی سود خالص اعلام کرد و بر این اساس پیش بینی سود خالص این شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶.۱۲.۲۹ با تعدیل مثبت ۲۶ درصدی به رقم ۵ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان و به ازای هر سهم ۶۸۶ ریال رسید.
به گزارش کسب و کار نیوز، معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اعلام این خبر افزود: موفقیت‌های روزافزون شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سایه تلاش و افزایش بهره‌وری همه ی همکاران، استفاده‌ی بهینه از ظرفیت‌های تجهیزاتی نصب شده، کسب رکوردهای پیاپی در تولید محصولات، افزایش نرخ فروش محصولات و مدیریت اقلام تشکیل دهنده ی بهای تمام شده حاصل شد.
امیرحسین نادری خاطرنشان کرد: این میزان سود، بالاترین مقدار سود از زمان راه اندازی تاکنون است.
وی با تأکید بر اینکه شرکت فولاد مبارکه طی ۹ ماهه‌ی سال جاری توانست با تحقق ۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان سود خالص و به ازای هر سهم ۴۹۱ ریال، ۹۰ درصد سود پیش بینی قبلی خود را پوشش دهد، افزود: این شرکت با تحقق ۵۷۱ ریال سود به ازای هر سهم در ۱۰ ماهه‌ی سال ۹۶، پیش بینی سود خالص تا پایان سال ۹۶ را با تعدیل مثبت ۲۶ درصدی به ۶۸۶ ریال افزایش داد.