صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

توسعه سرویس‌های تجارت الکترونیک در دستور کار پست

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت: جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد.
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت: جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حسین نعمتی در مراسم معارفه مدیر کل پست استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرعت هوشمندسازی در بخش پستی رضایت‌بخش است اضافه کرد: البته سرعت هوشمندسازی باز هم باید افزایش پیدا کند و شیوه‌های سنتی حذف و روش‌های هوشمند جایگزین شود، علاوه بر این اگر به دنبال ارتقای جایگاه سازمانی هستیم باید با بهره‌گیری از مجموعه قوی و منسجم شبکه پستی این مهم را محقق کنیم.
رئیس هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران در ادامه گفت: شبکه پستی کشور نیرو محور است، به همین جهت باید از انعقاد قراردادهایی که موجب مستهلک شدن شبکه، فرسایش نیروی انسانی و سایر دارایی‌ها می‌شود، جلوگیری کرد.
نعمتی همچنین به موضوع حضور رقبا در عرصه ارائه خدمات پستی اشاره کرد و گفت: باید جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده را در دستور کار قرار دهیم و با استفاده از سرمایه‌هایی مانند استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اساسنامه جدید، توسعه خدمات از طریق ارائه سرویس‌های مبتنی بر بانک‌های اطلاعاتی موجود و تجارت الکترونیک را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.
وی همچنین فلسفه وجودی همکاران و مدیران در شرکت ملی پست را ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه عنوان کرد و افزود: این موضوع بارها از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تاکید قرار گرفت و در استان خراسان رضوی نیز با توجه به پتانسیل‌های موجود اعم از نیروهای انسانی فرهیخته و با تجربه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به ارتقای سطح معیشت کارکنان را جزو اولویت‌های اصلی خود می‌داند که البته این موضوع منوط به عملکرد تک تک همکاران در سطح کشور نیز است.
وی استفاده از توان بانوان و جوانان خلاق، نوآور و دارای پشتوانه‌های علمی و عملی در امور مدیریتی را مورد تاکید قرار داد و این موضوع را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و تغییرات مدیریتی در سطح کشور را نیز برگرفته از همین رویکرد ارزیابی کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درنهایت با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال از مدیران خواست به منظور ارائه خدمات با کیفیت، ارسال به موقع مرسولات مشتریان و تأمین رضایت مردم تمهیدات لازم را به کار بگیرند و با اخلاق‌مداری که از ویژگی‌های اساسی شبکه پستی کشور است، صادقانه به دنبال تأمین رضایت ذینفعان باشند.