چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس شورای اسلامی شهر تهران

رسانه ها و جریان های سیاسی از تضعیف مدیریت شهری پرهیز کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از رسانه ها و جناح های سیاسی درخواست کرد که با توجه به شرایط خاص مدیریت شهری از شایعه سازی و تضعیف این نهاد پرهیز کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از رسانه‌ها و جناح‌های سیاسی درخواست کرد که با توجه به شرایط خاص مدیریت شهری از شایعه سازی و تضعیف این نهاد پرهیز کنند.
‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: حدود ۶ ماه از آغاز دوره جدید مدیریت شهری تهران می‌گذرد و شهردار و شورای شهر نیز منکر وجود ضعف و کاستی در اداره شهر نیستند.
وی اظهار کرد: مسیر رفع این نواقص، تضعیف و متزلزل کردن نیست بلکه تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است.
هاشمی افزود: خاضعانه ازهمه جریانات سیاسی و رسانه‌ها می‌خواهم که با توجه به شرایط دشوار شهرداری تهران در زمینه کمبود نقدینگی و دیگر مشکلات ساختاری، از هرگونه شایعه سازی و تضعیف مدیریت شهری پرهیز کنند.
وی اظهار کرد: این به معنای نادیده گرفتن مشکلات و نواقص نیست، بلکه تبدیل رویکرد مخرب و شایعه سازی به انتقاد سازنده و ارائه پیشنهادهای مفید برای بهبود وضعیت شهر و جلب رضایت شهروندان است.
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا (س)، گفت: ایشان شخصیتی بزرگوار و استثنایی در خلقت بودند که به واقع الگوی تمام عیار برای تمامی انسان‌ها به ویژه بانوان هستند.