مدیرکل دفتر تدوین استانداردها و خرید راهبردی خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، بر خرید راهبردی خدمات سلامت با رویکرد مدیریت هزینه و به منظور ایجاد تعادل در منابع و مصارف تاکید کرد.
مدیرکل دفتر تدوین استانداردها و خرید راهبردی خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، بر خرید راهبردی خدمات سلامت با رویکرد مدیریت هزینه و به منظور ایجاد تعادل در منابع و مصارف تاکید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، دکتر فرهاد فیروزبخت با اشاره به اینکه این سازمان از ابتدای فعالیت خود تاکنون ،۴۰ میلیون بیمه شده را تحت پوشش قرار داده است، بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران با وجود اینکه در طی این سالها با فرازو نشیبهای بسیاری روبرو بود، توانسته اقدامات مناسبی در جهت حمایت از محرومین و افراد فاقد پوشش بیمه در کشور انجام دهد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، دکتر فرهاد فیروزبخت با اشاره به اینکه این سازمان از ابتدای فعالیت خود تاکنون ،۴۰ میلیون بیمه شده را تحت پوشش قرار داده است، بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران با وجود اینکه در طی این سالها با فرازو نشیبهای بسیاری روبرو بود، توانسته اقدامات مناسبی در جهت حمایت از محرومین و افراد فاقد پوشش بیمه در کشور انجام دهد.
وی در ادامه اظهار داشت: کسری بودجه و کمبود منابع در سازمان باعث افزایش بدهیها به مراکز درمانی شده است. با وجود اینکه با کمک دولت و مجلس بخشی از بدهیها تسویه شده، ولی همچنان این مشکل وجود دارد که نشان میدهد باید راهکارهای دیگری از جمله خرید راهبردی خدمات سلامت، اصلاح نظام پرداخت، بازنگری کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و تقویت نظارت بر مؤسسات ارائه دهنده خدمات و گیرندگان خدمت را برای برون رفت از این مشکلات اجرا کنیم.
قائم مقام معاون بیمه سلامت ایران گفت: تلاش در جهت کاهش عرضه و تقاضای القایی خدمات سلامت یکی دیگر از موضوعاتی است که سازمان طی هماهنگی با وزارت متبوع با جدیت هر چه تمام تر دنبال خواهد کرد.
فیروز بخت تاکید کرد: اجرای سطح بندی خدمات، نظام ارجاع، عمل به راهنماهای بالینی و در نهایت خرید راهبردی خدمات ضرورتی انکارناپذیر است که امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت به منظور ارائه بهتر خدمات به آن دست یابیم.