صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مانه: هیچوقت به توانایی‌هایم شک نداشتم

گلزن سنگالی لیورپول درباره درخشش در لیگ قهرمانان و هت تریک برابر پورتو به صحبت پرداخت.
گلزن سنگالی لیورپول درباره درخشش در لیگ قهرمانان و هت تریک برابر پورتو به صحبت پرداخت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، لیورپول توانست با هت تریک سادیو مانه با ۵ گل در زمین پورتو به برتری برسد و خیال خود را برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راحت کند.
سادیو مانه گلزن سنگالی درباره درخشش خود برابر پورتو و هت تریک در لیگ قهرمانان گفت: خیلی خوشحالم که در سطح بالایی از فوتبال در لیگ قهرمانان توانستم برای تیمم هت تریک کنم. بازی برابر پورتو دشواریهای زیادی داشت و در ابتدا فکر نمی‌کردیم بتوانیم اینقدر خوب بازی کنیم ولی رفته رفته توانستیم گل‌های مهمی به ثمر برسانیم و خوشحالم که نقش زیادی در برد تیمم داشتم و توانستم به تیمم کمک کنم تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورد. من هیچوقت به توانایی خودم شک نداشتم و می‌دانستم که می‌توانم برای تیمم مفید باشم و خوشحالم در این بازی توانستم ارزش‌هایم را ثابت کنم.
سادیو مانه تاکنون توانسته است ۱۲ گل برای تیمش در این فصل به ثمر برساند و تنها یک گل با بهترین عملکرد خود فاصله دارد که فصل قبل توانست ثبت کند و ۱۳ بار برای تیمش گلزنی کرد.
او در ادامه صحبت‌های خود گفت: امسال بازی‌های حساس و مهم زیادی در پیش داریم که باید بتوانم سربلند از زمین بیرون بیاییم. در لیگ برتر بازی‌های ما بسیار حساس و مهم پیش می‌روند و باید بتوانیم تا جایی که ممکن است امتیاز کسب کنیم و در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم. در لیگ قهرمانان نیز باید بتوانیم همین عملکرد خوب را ادامه دهیم. نباید فکر کنیم بازی با پورتو تمام شده است و مغرورانه در زمین بازی کنیم. یک ۹۰ دقیقه حساس دیگر در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان برسیم.