صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عصبانیت گتوسو از برد راحت میلان!

برتری ۳ بر صفر در خانه جریف شاید هر مربی را خوشحال کند ولی جنارو گتوسو را خیر.
برتری ۳ بر صفر در خانه جریف شاید هر مربی را خوشحال کند ولی جنارو گتوسو را خیر.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در دور رفت، میلان در خانه لودوگورتس بلغارستان به میدان رفت و با ۳ گل به برتری رسید تا تقریباً صعود خودش را به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی کند.
جنارو گتوسو سرمربی میلان بعد از برد راحت تیمش در لیگ اروپا گفت: هر چند بازی در لیگ اروپا سختی‌های خودش را دارد ولی من این نمایش را نمایش عالی نمی دانم. می‌توانستیم خیلی بهتر از این ها بازی کنیم. اصلاً فکر نمی‌کنم این نتیجه بیانگر اختلاف دو تیم باشد. لودوگورتس می‌توانست ما را به درد سر بیاندازد. آنها فوتبال خوبی در دقایق زیادی از بازی توانستند ارائه دهند. می‌خواستم تیمم فوتبال تهاجمی بهتری نسبت به قبل بازی دهد ولی اصلاً در این راه موفق نشدیم و به همین خاطر خیلی از عملکرد تیم عصبانی هستم.
میلان در هفته‌های اخیر فوتبال خوبی در لیگ ایتالیا ارائه داده است و نتایج خوبی توانسته نسبت به روزهای اول این مربی به دست بیاورد. تنها چیزی که من اطمینان خاطر می‌دهد این است که تیم از نظر اعتمادبه نفس در سطح بالاتر است و ما از این نظر در حال پیشرفت هستیم. در چند سال گذشته شرایط برای این تیم خوب نبوده است. میلان باشگاه بزرگی است و به افتخارات زیادی رسیده است. اکنون زمان این است که بازیابی اساسی در میلان صورت بگیرد و دوباره این ماشین بزرگ به کار بیفتد. ۱۴ سال پیراهن میلان را به تن کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم. در کنار این من هوادار میلان بوده‌ام و قرار است همیشه هوادار این تیم هم باشم.
او در ادامه درباره حضور در میلان گفت: برای من خیلی حس خوبی است و افتخار می‌کنم که در ۴۰ سالگی سرمربی تیم بزرگی چون میلان شوم. چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرم و بهتر شوم. الان نسبت به قبل مربی بهتری شدم ولی می دانم هدایت تیم بزرگی را بر عهده گرفت مو دوست دارم بار دیگر میلان را به روزهای اوجش بازگردانم. افتخار خیلی بزرگی نصیب من شده است. باید از این فرصت خوب استفاده کنم و هم خودم به مربی بهتری تبدیل شوم و هم اینکه میلان را به روزهای خوب قبل بازگردانم.