صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندار خوزستان خبر داد

احداث بلوار ساحلی در شرق کارون

بلوار ساحلی شرق کارون به نام شهدای صنعت نفت نامگذاری و با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد تا در زمان برنامه‌ریزی شده آماده بهره‌برداری شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, این طرح شامل احداث بلوار ساحلی شرقی، حدفاصل تاسیسات شرکت نفت و احداث فاز دوم بلوار ساحلی شرقی، حدفاصل خیابان ۳۲ متری ذوالفقار (فاز ۳ کوی ملت) و زرگان است که بخش مهمی از آن در زمین‌های متعلق به این شرکت اجرا می‌شود.
استاندار خوزستان در این آیین با اشاره به همکاری بی‌دریغ مناطق نفتخیز جنوب در توسعه و عمران شهر اهواز گفت: همکاری شرکت‌ها و دستگاه‌ها با استانداری و شهرداری نشان‌دهنده ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر و دور شدن تدریجی از نگاه بخشی است.
غلامرضا شریعتی با اشاره به همکاری صنعت نفت و شخص مهندس عالی‌پور در پروژه‌های مختلف توسعه شهری و زیست محیطی تصریح کرد: برای رسیدن به نقطه‌ای که رضایتمندی مردم از امکانات و خدمات باکیفیت شهری و حمل‌ونقل پیشرفته فراهم شود، لازم است تمام دستگاه‌ها مشارکت کامل داشته باشند.
منصور کتانباف، شهردار اهواز نیز در این آیین با قدردانی از همکاری بسیار مؤثر شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این طرح گفت: از آنجا که اجرای این طرح بدون همکاری صنعت نفت امکان نداشت، بنابراین در نشست‌هایی با محوریت استانداری، برای تشکیل کمیته‌ای مشترک از کارشناسان شهرداری نفت توافق لازم انجام و با مساعدت دو طرف، در مدتی کمتر از یک ماه تقریباً همه موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح با همکاری و اهتمام شرکت نفت برداشته شد.