صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نخستین اجلاس سراسری تجلیل از برگزارکنندگان تشریفات در کشور برگزار شد

نخستین اجلاس سراسری تجلیل از برگزارکنندگان تشریفات در مرکز همایش های بین المللی رایزن با حضور جمع کثیری از مدیران، دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی حوزه تشریفات برگزار گردید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از دبیر اجرایی، نخستین اجلاس سراسری تجلیل از برگزارکنندگان تشریفات در مرکز همایش های بین المللی رایزن با حضور جمع کثیری از مدیران، دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی حوزه تشریفات برگزار گردید.
ساینا کیان مهر افزود: نخستین اجلاس سراسری برگزارکنندگان تشریفات به همت بخش خصوصی و با مشارکت گروه بین المللی ره دانش ثریا با هدف تجلیل از فعالین و پیشکسوتان این عرصه برگزار گردید.
همچنین مهندس فربد نوروزی طراح و مدیر پروژه در خصوص دلایل برگزاری این اجلاس گفت:
با توجه به اینکه تا کنون در این حوزه کار جدی و اصولی انجام نشده بود و عملاٌ هر یک از فعالین حوزه تشریفات بصورت سلیقه ای مبادرت به ارائه خدمات می نمودند و در نظر گرفتن این مهم که که هیچ تشکلی صنفی بعنوان انجمن، اتحادیه و.... برای تشریفات کشور تاکنون تشکیل نگردیده است و حتی چهارچوبی بعنوان استاندارد در نظر گرفته نمیشود که موجبات نارضایتی و نا هماهنگی های زیادی را برای خدمات گیرندکان در بر می گرفت بر ان شدیم بعنوان اولین شرکت پیشقدم در این راه گام برداشته تا با بهره مندی از توان علمی و تجربی بزرگان حوزه تشریفات مدیران فعال در بخش خصوصی و دولتی، اساتید دانشگاهی حرکتی کوچک را در راستای اهدافعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به حوزه تشریفات با رعایت اصول اولیه اغاز نماییم.
در پایان محمدرضا کاشانی پور دبیر کل اجلاس ضمن اشاره به دست اوردهای نخستین اجلاس مهمترین انها را پایه ریزی ایجاد کارگروهی جهت تدوین استاندارد های ملی و تالیف اولین دایره المعارف ویژه تشریفات با همکاری مرکز دایره المعارف اسلامی و برای نخستین بار در کشور برشمرد.
به نقل از روابط عمومی دبیرخانه اجلاس در نخستین دوره نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امور خارجه، وزارت صنعت و معدن تجارت، وزارت بنیاد مستضعفان، خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی، گروه هتل ها و فرودگاه ها و جمع کثیری از شرکت های فعال حوزه تشریفات حضور داشتند.