صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

قدردانی مدیرعامل بیمه آرمان از کارکنان بخاطرکسب بالاترین سطح توانگری مالی

مدیر عامل بیمه آرمان در آستانه سالروز تأسیس این شرکت، ضمن تبریک این روز و ایام فرخندۀ دهه فجر،از تمامی همکاران خود بخاطر کسب بالاترین سطح توانگری مالی(سطح۱) قدردانی کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بیمه آرمان، مدیر عامل بیمه آرمان در آستانه سالروز تأسیس این شرکت، ضمن تبریک این روز و ایام فرخندۀ دهه فجر، از تمامی همکاران خود بخاطر کسب بالاترین سطح توانگری مالی (سطح ۱) قدردانی کرد.
علیرضا بیانیان در جلسه شورای مدیران با اشاره به دستیابی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۶ به بالاترین سطح توانگری مالی (سطح ۱) که از سوی بیمه مرکزی اعلام و ابلاغ شده است؛ این موفقیت را حاصل تلاش تک تک مدیران و کارکنان این شرکت دانست و کسب رتبه بالای توانگری مالی را به آنها تبریک گفت.
بیانیان همچنین با اشاره به اقدامات این شرکت در ارتباط با زلزله کرمانشاه گفت تلاطم¬های زیادی طی این مدت داشتیم و بیش از ده هزار پرونده خسارت اعلام شده از سوی بانک مسکن مورد رسیدگی و ارزیابی قرار گرفته که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کارشناسان فنی این شرکت بویژه کارشناسان حوزه آتش سوزی به سرانجام رسید و تاکنون بیش از ۲۵۶ میلیارد ریال خسارت در حساب بانک مسکن منظور شده است.
در این جلسه کلیپی از فعالیت¬ها و عملکرد شرکت بیمه آرمان در ارتباط با زلزله کرمانشاه و فرایند بررسی و ارزیابی خسارت زلزله زدگان ارائه و پخش شد.
مدیر عامل بیمه آرمان همچنین از جابجایی و تغییرات مدیریتی در سطح معاونان این سازمان خبر داد و گفت در راستای اهداف شرکت و بر اساس خواست سهامداران و تصمیم هیئت مدیره آقایان هادی رئیس الذاکرین و محمد کاسبان که از اعضای هیئت مدیره نیز هستند، به ترتیب به عنوان معاون فنی و معاون فروش و توسعه بازار منصوب شده اند.
همچنین مصطفی شمس معاون فنی پیشین به عنوان مشاور عالی مدیرعامل و مسعود سیفی به عنوان مدیر امور شعب منصوب و معرفی شدند.
در ادامه جلسه، معاونان جدید نیز ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر و قدردانی از انتخاب و اعتماد مدیر عامل، از بازنگری در مقررات و دستورالعمل های حوزه کاری خود گفتند و برنامه های خود را اعلام کردند و در پایان حکم انتصاب آنها ابلاغ و تسلیم شد.