صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

واکنش پازاج به غیبت غیرموجه عبدولی: طبق فرایند با او برخورد می‌کنیم

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با بیان اینکه سعید عبدولی بابت غیبتش در اردوی تیم ملی هماهنگی انجام نداده است گفت: او از سرمایه‌های کشتی ایران است و نمی‌توانیم براحتی از کنار نام او عبور کنیم.
مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با بیان اینکه سعید عبدولی بابت غیبتش در اردوی تیم ملی هماهنگی انجام نداده است گفت: او از سرمایه‌های کشتی ایران است و نمی‌توانیم به راحتی از کنار نام او عبور کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا احد پازاج درباره غیبت سعید عبدولی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی علی رغم دعوت به اردو اظهار کرد: وظیفه ما این است که از کشتی گیران واجد شرایط به اردوی تیم ملی دعوت کنیم اما عبدولی بدلیل مشغله کاری نتوانسته در اردوی تیم ملی حاضر شود.
مدیرفنی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا عبدولی برای حضور نیافتن در اردوی تیم ملی با کادر فنی هماهنگ کرده یا خیر گفت: به ما چیزی در اینباره نگفته و تا آنجایی که می‌دانم به سرمربی تیم ملی نیز اطلاع نداده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با این اوصاف وی شانسی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد داشت یا خیر خاطرنشان کرد: این موضوع روند کاری خودش را دارد و چنین مواردی در پرونده کشتی‌گیران ثبت می‌شود. عبدولی یکی از سرمایه‌های ماست و نمی‌توانیم به راحتی از کنار نام او عبور کنیم. طبق فرآیند با وی رفتار خواهد شد.
پازاج درباره اضافه شدن خیرآبادی به کادر فنی بزرگسالان گفت: او به عنوان سرمربی تیم امید و با هدف نزدیکی هر چه بیشتر دو رده، در کادر فنی بزرگسالان نیز حضور پیدا کرد و قطعاً این امر به هماهنگی و شناخت هر چه بیشتر در رده بزرگسالان و امید می‌انجامد و در نهایت به سود کشتی فرنگی ایران خواهد بود.
وی درباره اظهار نظر برخی از اعضای شورای فنی مبنی بر اینکه خیرآبادی شانس سرمربیگری در رده بزرگسالان را نیز خواهد داشت و نتایج رقابت‌های آسیایی برای شورای فنی مهم خواهد بود گفت: نه هیچ احتمالی در اینباره مطرح نیست. چه شورای فنی و چه ما باید همگی از اشکانی حمایت کنیم چرا که او عملکرد خوبی در مدت زمان حضورش در تیم ملی داشته است.