چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بودجه 97

هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه 97 در مجلس آغاز شد

هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور صبح امروز - سه شنبه - آغاز شد و نمایندگان در این جلسه به ادامه بررسی بخش درآمدی این لایحه مصوب کمیسیون تلفیق می پردازند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، جلسه علنی امروز مجلس با حضور ۲۰۳ نماینده و به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس آغاز به کار کرد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیأت رییسه مجلس گفت: نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به ادامه بررسی بخش درآمدی بودجه ۹۷ می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته، بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال آینده را به پایان رساندند و امروز وارد بررسی مواد پیشنهادی به این تبصره می‌شوند.
مجلس شورای اسلامی درمهم ترین مصوبات روز گذشته خود تصویب کرد که از ابتدای سال ۹۷ تمامی درآمدهای وزارت آموزش و پرورش، ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و سازمان نوسازی مدارس اختصاصی تلقی شود.
خانه ملتی‌ها، در مصوبه دیگری شهرداری‌های تهران و شهرهای دارای آلودگی هوا را مکلف به اجرای طرف ناحیه کاهش آلودگی هوا (LEZ) مربوط به الزام اعمال قانون معاینه فنی خودروها کردند.
مجلس شورای اسلامی فردا - چهارشنبه- جلسه علنی ندارد و در این روز بندهای ارجاعی لایحه بودجه سال آتی به کمیسیون تلفیق در این کمیسیون رسیدگی می‌شود.