صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نوبخت اعلام کرد

بودجه مربوط به کمیته امداد 100 در صد پرداخت می‌شود

رشت- رئیس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: کاهش فقر مطلق و به صفر رساندن آن در سال 97 از مهمترین برنامه‌های دولت است و بودجه مربوط به کمیته امداد 100 در صد پرداخت می‌شود.
رشت- رئیس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: کاهش فقر مطلق و به صفر رساندن آن در سال 97 از مهمترین برنامه‌های دولت است و بودجه  مربوط به کمیته امداد 100 در صد پرداخت می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در مراسم نمادین و هم‌زمان بهره‌برداری از یک هزار و 700 مسکن محرومان در سالن شهدای ناجا در رشت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: افتتاح واحدهای تولید بزرگ و کارهای عمرانی به‌اندازه ساخت واحدهای مسکونی مورد رضایت خداوند نیست و ارزش این ساخت واحدهای مسکونی خیلی بالاتر است.
 وی با اشاره به ازبین رفتن فقر مطلق تا پایان کار دولت گفت: ایجاد یک‌ میلیون 33و  هزار فرصت شغلی جزو برنامه‌های دولت بوده و باید تلاش کرد که این موضوع محقق شود.
نوبخت با بیان اینکه در سال جاری 93 میلیارد تومان تولید ناخالص داخلی ایران افزایش پیدا کرد گفت:  ایران هجدهمین  کشور ازلحاظ قدرت مالی در جهان است.
معاون رئیس‌جمهور با اشاره به پرداخت یارانه‌ها به مردم گفت: در بیست و ششم هرماه سه هزار 800 میلیارد تومان یاران پرداخت شود و سر ماه نیز باید حقوق کارمندان پرداخت شود.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق گفته کارشناسان وضع اقتصادی و اجتماعی‌اش از آمریکا، چین، روسیه و ترکیه به‌مراتب بهتر است.
وی با اشاره به اینکه باید مسئولان استانی به فکر مردم باشند افزود: باید برای حل مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه اقدام کرد و کارهای بزرگی برای این مردم انجام دهند تا هر چه سریع‌تر مشکلاتشان برطرف شود.