صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس پلیس فتا پایتخت خبر داد

دستگیری مرد شیطان صفت که در فضای مجازی دختران را فریب می داد

فردی که پس از آشنایی با زنان و دختران جوان در فضای مجازی آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، دستگیر شد.
فردی که پس از آشنایی با زنان و دختران جوان در فضای مجازی آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، دستگیر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به این خبر گفت: فردی که پس از آشنایی با زنان و دختران جوان در فضای مجازی آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: این فرد خود را دانشجوی دکترای یکی از کشورهای اروپایی  معرفی و با راه اندازی صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ارتباط و جلب اعتماد دختران و زنان جوان می‌کرد.
وی گفت: این فرد بعد از دوستی به بهانه گشت و گذار، دختران و زنان جوان را به محل‌های خلوت و تفرجگاه‌ها دعوت می‌کرد و در فرصتی مناسب با تهدید و اجبار اقدام به آزار و اذیت آنها و از این اقدام نیز فیلم تهیه می‌کرد.
سرهنگ کاظمی افزود: متهم به این اعمال وقیحانه خود اکتفا نکرد و با فیلم ضبط شده از قربانیان طلب پول می‌کرد .
وی گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس فتا تهران بزرگ این پرونده در دستور کار تیمی از افسران مجرب پلیس قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه و در حالی که متهم با خیالی راحت قصد فرار و خروج از کشور را داشت در فرودگاه بین‌المللی امام( ره) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ کاظمی  به شهروندان و کاربران فضای مجازی هشدار داد: در استفاده از فضای مجازی الزامات و حریم شخصی را مدنظر داشته و آنچه را که در فضای حقیقی در جهت صیانت از خود انجام می‌دهند در فضای مجازی نیز لحاظ کنند.