صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دبیرکل کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی

نظرات احزاب مختلف در بیانیه تهران مدنظر قرار گرفته است

دبیرکل کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی گفت: نظرات احزاب مختلف شرکت کننده در اجلاس تهران در بیانیه پایانی مدنظر قرار گرفته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، پارک ریو بیوگ روز شنبه در نشستی خبری در حاشیه بیست ونهمین نشست کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم افزود: بیانیه اجلاس تهران درباره اختتامیه و آنچه که در آینده می خواهیم به آن برسیم در 5 مورد بوده که مورد توجه قرار گرفته است.
دبیر کل کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی افزود: در این نشست بیش از 300 نفر از احزاب مختلف شرکت کرده و نظرات خود را ارایه کردند که نظرات آنها در بیانیه تهران دیده شده است.
ریو بیوگ ادامه داد: یکی از مهمترین بندهای این بیانیه احیای راه ابریشم است و با همکاری کشورهای مختلف می توانیم مکانیزیم های مختلف را به وجود آوردیم و همبستگی سیاسی ایجاد کنیم تا در آینده بتوانیم به این موضوع برسیم.
دبیر کل کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی خاطر نشان کرد: احزاب مختلف نظرات خود در زمینه های مختلفی حتی مذهبی ارایه کردند و ایران در این زمینه راهبردهای مهمی را همچنین درباره احیای راه ابریشم ارایه کرده است.
ریو بیوگ تصریح کرد: در این زمینه بحث های مختلف سیاسی و اجتماعی و کشاورزی بسیار مهم است و همه نظرات خود را ارایه کرده اند.