صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

برگزاری پنج شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهدای انقلاب اسلامی

شهرکرد-خبرنگار کسب و کار،مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهدای انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پنج نقطه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز حسین گنجی معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: دهه فجر پنج شب در پنج نقطه استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان در سوگ حضرت زهرا(سلام الله علیها) و شهدای انقلاب نشسته و گوینده و شنوای بالندگی‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود
وی گفت: این مراسم از شنبه 14 بهمن ماه به مدت 5 شب در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، کیار و شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.
گنجی گفت: شب اول این مراسم  شنبه 14 بهمن در شهرستان کوهرنگ شهرک امام حسین(ع) مسجد امام حسین(ع) همزمان با برنامه یادواره شهدا این شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: شب دوم یکشنبه 15 بهمن شهرستان اردل شهرک لیرابی مسجد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شهرکرد گفت: سومین شب از مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) دوشنبه 16 بهمن شهرستان کیار منطقه مشایخ روستای معدن مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد.
گنجی افزود: چهارمین و آخرین شب مراسم نیز سه شنبه و چهارشنبه 17 و 18 بهمن در شهرستان شهرکرد شهر طاقانک مسجد اباالفضل(ع) و مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار می‌شود.