صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندار درآئین نواختن زنگ مدارس عنوان کرد:

امروزه بالاترین پیشرفت های علم و تکنولوژی شاخص سطح بندی سواد محسوب می شود

شهرکرد-خبرنگار کسب و کار،استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید باهنر شهرکرد با اشاره به اینکه رقابت با علم و تکنولوژی کشورهای دنیا باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد:

به گزارش کسب و کار نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید باهنر شهرکرد با اشاره به اینکه رقابت با علم و تکنولوژی کشورهای دنیا باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد:در یک برهه از زمان توانایی خواندن و نوشتن بالاترین سطح سواد برای انسان ها محسوب می شد اما امروزه بالاترین پیشرفت های علم و تکنولوژی شاخص سطح بندی علم و سواد محسوب می شود.
اقبال عباسی افزود:امروزه جمهوری اسلامی ایران به موفقیت های بسیار زیادی در زمینه علوم گوناگون دست یافته و از سویی رشد و ترقی ایران باعث شده تا ما به قدرت های استکباری وابسته نباشیم.
عباسی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: طراحی و اجرای ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه با حضور همیشگی مردم در صحنه و رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره خنثی شده است.


استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تلاش برای حفظ تاریخ ایران و ارائه عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به نسل کنونی باید همواره مورد توجه جدی مسئولان باشد.