صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر صورت می گیرد

ارائه 20 درصد مشوق‌های ویژه قیمت زمین در منطقه ویژه بجنورد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از ارائه 20 درصد مشوق‌های ویژه قیمت زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به مناسبت دهه فجر خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سیاوش وحدت با اشاره به ارائه مشوق‌های ویژه زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به مناسبت ایام‌الله فجر گفت: حسب عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر قیمت زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی با ارائه مشوق‌های 20 درصدی به متقاضیان واگذار می‌گردد.
وحدت افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و توجه به سخنان مقام معظم رهبری در رونق تولید و اشتغال 20 درصد مشوق سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی با شرایط ویژه مصوب شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: بر اساس این مصوبه متقاضیانی که تا پایان سال جاری جهت عقد قرارداد سرمایه‌گذاری در تمامی زمینه‌های صنعتی، بازرگانی، آموزشی و غیره اقدام کرده و طرح خود را طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام برسانند مشمول 20 درصد بخشودگی قیمت زمین خواهند شد.
وحدت ارائه این تخفیف‌ها را عامل مهمی برای تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی دانست و افزود: اجرای این مشوق‌ها علاوه بر این‌که سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌شود که عامل حمایت از واحدهای تولیدی مستقر و توسعه پایدار صنعتی منطقه است.