صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بانک صنعت و معدن اعلام کرد

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بانک صنعت و معدن، علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود ، حرکتی سرنوشت ساز که بر اساس تعالیم الهی ، رهبری امام خمینی (ره) و رشادت ها ، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت که با ایثار خون خود توانست سبب بارور شدن ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی اسلام شود.
فجر انقلاب به ما آموخت با وحدت و اعتصام به «حبل الله » می توان بر هر قدرتی پیروز گشت . چنانچه انقلاب اسلامی در سایه ایثار مردمانش طی چهار دهه توانست در برابر کینه توزی ها و دشمنی های همچون جنگ تحمیلی، تحریم و دیگر توطئه های بین المللی ایستادگی کرده و سرفراز باقی بماند .
از سوی دیگر با وحدت، همراهی و همدلی مردم و مسئولین دیدیم که چگونه دیوارهای تحریم های ظالمانه فروریخت و امروز با گذشت دو سال از اجرایی شدن برجام ، فضای بین الملل حقانیت ایران را پذیرفته و کشورمان توانسته است با بهره گیری از فضای به وجود آمده به موفقیت های زیادی دست یابد.
بانک صنعت و معدن نیز به عنوان یک بانک توسعه ای ، درطول 40 سال از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی همراه با تولید کنندگان و کار آفرینان کشورو با عزمی جدی و اراده ای قوی و محکم در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته و با تامین مالی طرح های صنعتی ، اشتغالزائی و انجام مسئولیت های اجتماعی رسالت خود را در قبال منافع ملی به انجام رسانده است .در واقع امروز در جای جای ایران اسلامی نقش این بانک در توسعه و اشتغال کاملا مشهود و گویا است که این اقدام مهم جز در سایه تلاش شما همکاران عزیز میسر نمی شد .
اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام مبارک ، امیدوارم هر روز بیش از پیش منسجم تر شاهد تبلور آرمانهای انقلاب در عرصه های داخلی و حضور قدرتمند در اقتصاد بین الملل و دستیابی به موفقیت های پایدار در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باشیم.