صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پاسور 17 ساله تیم شمس: بخاطر تیم ملی جوانان به تیم دیگری نرفتم

پاسور 17 ساله تیم والیبال شمس گفت‌: در نیم فصل دوم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر لیگ داشتم امابه خاطر اهدافمان در سطح ملی در شمس ماندم.
پاسور 17 ساله تیم والیبال شمس گفت‌: در نیم فصل دوم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر لیگ داشتم امابه خاطر اهدافمان در سطح ملی در شمس ماندم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا امیر محمد فلاحت خواه ، پاسور 17 ساله تیم والیبال شمس درباره باخت سه بر صفر برابر تیم بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر با وجود برتری امتیازی در طول بازی، اظهار کرد: متاسفانه در دو ست نخست بازی اختلاف امتیاز خوبی را برابر بانک سرمایه ایجاد کرده بودیم و حتی شش امتیاز هم پیش بودیم، اما به خاطر بی تجربگی نتیجه‌ را واگذار کردیم.
پاسور ارومیه‌ای تیم‌ ‌ملی نوجوانان، افزود: به نظرم با این که سه بر صفر شکست خوردیم، اما در تمام لحظات با جنگندگی تمام بازی کردیم و برابر تیم پر مهره بانک سرمایه بدون ترس  وارد زمین شدیم. همه دیدند که حتی در ست سوم هم تا امتیازات پایانی جنگندیم. در شرایط فعلی و با توجه به دو بازی پیش رو می‌خواهیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم، اما هدف اصلی تیم شمس کسب آمادگی برای حضور قدرتمند تیم‌ ‌ملی والیبال جوانان در رقابت‌ قهرمانی جهان در سال 2019 است تا بتوانیم بر روی سکو بایستیم.
فلاحت خواه در مورد رابطه محمد وکیلی ، سرمربی  تیم‌ ‌ملی نوجوانان و تیم شمس با بازیکنان، گفت‌: ما با آقای وکیلی ‌خیلی راحت هستیم. الان دو سال است که با هم کار می‌کنیم و رابطه او با بازیکنان همانند رابطه پدر و پسری است.
فلاحت خواه در پایان با اشاره به این که پس از درخشش در فصل جاری چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر لیگ برتر داشته است، گفت‌: پیشنهاداتی مطرح شد، اما چون اهدافم در راستای اهداف تیم‌ ‌ملی جوانان است ترجیح دادم در تیم شمس بمانم. همچنین خوشحالم که مرتضی شریفی از مصدومیت رها شده و به تیم بازگشته است، چرا که در سه هفته‌ای که او نبود ما ضربه خوردیم و سه باخت را متحمل شدیم.