صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ

کمتر از یک درصد مشترکین برق تهران دچار قطعی برق هستند

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: ما در تهران ۴.۵ میلیون مشترک داریم و در حال حاضر حدود ۸۰۰ مشترک برق که عمدتاً در منطقه شمال غرب تهران قرار دارند، دچار قطعی برق هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از وزارت نیرو ، «حسین صبوری» مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ در خصوص قطعی برق در برخی مناطق تهران ناشی از بارش سنگین برف اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی هایی که از روز گذشته انجام شد میزان قطعی برق در تهران بسیار محدود بوده است و قسمتی از ۲۷ فیدر برق از مدار خارج شده اندکه به زودی رفع خواهد شد.
وی افزود: این قطعی برق عمدتاً در مناطق شمال غربی تهران رخ داده و برآوردها حاکی از این است که کمتر از یک درصد مشترکین شهر تهران در حال حاضر بی برق هستند.
وی تصریح کرد: ما در تهران ۴.۵ میلیون مشترک داریم و در حال حاضر حدود ۸۰۰ مشترک برق که عمدتاً در منطقه شمال غرب تهران قرار دارند، دچار قطعی برق هستند.
صبوری تأکید کرد: اکیپ هایی از چند ساعت پیش به محل های موردنظر اعزام شده اند و انشاالله تا چند ساعت آینده مشکل این مشترکین نیز برطرف می شود. 
گفتنی است از شب گذشته ۵۴ فیدر در شهر تهران قطع بوده که با تلاش گروه‌های عملیاتی برق تهران این مشکل به تدریج در وارد مدار می‌شود.