چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد

ارائه خدمت امدادی هلال احمر کردستان به بیش از ۱۳۰ مسافر

سنندج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در دو محور سقز و دهگلان امدادگران این جمعیت به بیش از ۱۳۰ نفر از مسافرانی که در راه مانده بودند، خدمت رسانی کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، حسن خدابنده لو در گفت و گو گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در ۱۵ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان به صورت کاملا آماده باش در حال خدمات رسانی به در راه ماندگان بودند
وی اظهارداشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات امدادرسانی را در دو محور شهرستان های سقز و دهگلان انجام دادند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه همه نجاتگران جمعیت هلال احمر طی شبانه روز گذشته در آماده باش کامل بودند، عنوان کرد: در دو محور مذکوربه بیش از ۱۳۰ نفر از در راه ماندگان توسط جمعیت هلال احمر خدمات رسانی شد.
خدابنده لو اظهارداشت: متاسفانه لغزنده بودن جاده ها و رعایت نکردن اصول ایمنی توسط برخی از رانندگان وسایل نقلیه باعث بروز برخی تصادفات شده و در این خصوص جمعیت هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته به حادثه دیدگان ۳ تصادف محورهای استان خدمات رسانی کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: در تصادف های محور های گردنه مروارید کامیاران، گردنه صاحب سقز و دهگلان ۱۳ نفر مصدوم شده و توسط امداد گران و نجاتگران جمعیت به صورت سرپایی مداوا شدند.