چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

"ساحلی‌بازان با لباس سفید به مصاف آذربایجان می‌روند"

هاشم‌پور: هدف اصلی ما میدان دادن به بازیکنان جوان است

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است که برگزاری مسابقات پرشین کاپ به آمادگی بالای بازیکنان برای دیدارهای مهم پیش رو و همچنین میدان دادن به بازیکنان جوان کمک بسزایی می‌کند.
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است که برگزاری مسابقات پرشین کاپ به آمادگی بالای بازیکنان برای دیدارهای مهم پیش رو و همچنین میدان دادن به بازیکنان جوان کمک بسزایی می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان اردوی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته و هم اکنون برای دیدار با رقبای سرسخت خود آماده هستند. سه بازی برابر اسپانیا، آذربایجان و اوکراین برای ما بسیار مهم است و این مسابقات نشان می‌دهد که بازیکنان در چه شرایطی هستند.
وی ادامه داد: ما هدفمان این است که به مرور بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان با تجربه که سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده‌اند، کنیم. بر همین اساس با میدان دادن به بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه قصد داریم تا از لحاظ فنی و ذهنی آنها را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. این بدان معنا نیست که بازیکنان با تجربه در تیم ملی حضور نخواهند داشت بلکه با ترکیبی از جوان‌ها و با تجربه‌ها قصد داریم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم. ما با هدف قهرمانی در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده ایم اما هدف اولمان فضا دادن به جوانان است.
وی درباره رقبای تیم ملی گفت: اسپانیا رقیب اصلی ما است. تیم آذربایجان تیمی است که فوتبال ساحلی را خوب بازی می‌کند و تیم اوکراین نیز قهرمان سال قبل اروپا بوده است. در جلسه آنالیز دیدارهای آذربایجان نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کنم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی در پایان گفت: بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات و این رقابت‌ها حضور یافته‌اند. فوتبال ساحلی ایران بسیار توانمند است. متاسفانه به احتمال زیاد مسی‌گر را در اولین دیدار نخواهیم داشت. بازیکنان برای دیدار برابر تیم‌های خوب و مطرح دنیا آماده هستند و همان‌طور که در بالا اشاره کردم قصد داریم بهترین نتیجه را بگیریم.
دیدار دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و آذربایجان از سری رقابت‌های بین المللی پرشین کاپ در حالی امروز (۷ بهمن)  ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه دهکده ساحلی برگزار می‌شود که ساحلی‌بازان کشورمان با لباس‌های یک‌دست سفید برابر آبی پوشان آذربایجان به میدان خواهند رفت.
همچنین دروازه‌بان‌های ایران و آذربایجان هم به ترتیب از لباس‌های زرد و سبز استفاده می‌کنند.