صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون توسعه مدیریت سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد

پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی تا پایان اردیبهشت ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان به بیمه سلامت، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان به بیمه سلامت، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  شاهرخ رامزی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم سازمان بحث مطالبات مراکز درمانی است که با پیگیری صورت گرفته و نگاه ویژه رییس جمهور، وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس، مدیران خزانه کشور و  مدیرعامل سازمان، گشایش‌هایی در این زمینه اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: در هفته جاری ٢ هزار میلیارد تومان به منظور پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به سازمان اختصاص داده شد.
رامزی با بیان این‌که مطالبات سال ٩٥ مراکز طرف قرارداد با این سازمان تقریبا تسویه شده، گفت: همچنین تاکنون مطالبات داروخانه‌ها تا شهریور ماه، بیمارستان‌های دولتی تا پایان اردیبهشت ماه و بیمارستان‌های خصوصی تا پایان فروردین ماه ٩٦ پرداخت شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: امیدواریم با جذب تخصیص‌های باقی مانده سازمان، گامی موثر در جهت پرداخت مطالبات  مراکز طرف قرارداد برداریم. 
رامزی در ادامه با تاکید بر تکریم جایگاه همکاران اظهار کرد: در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز اقدامات مناسبی آغاز شده و با سازمان امور استخدامی مکاتباتی صورت گرفته است.
وی با اشاره به این‌که گام‌های اساسی در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل انجام شده، افزود: اگر با همین روال پیش رویم در افق ١٤٠٤ با بحران نیروی انسانی در سازمان مواجه خواهیم شد.
رامزی تصریح کرد: امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم ضمن تبدیل وضعیت پرسنل در بدنه سازمان بتوانیم نیروهای جوان و تحصیل کرده نیز جذب کنیم تا در چشم انداز ٢٠ ساله جانشین پروری را انجام دهیم. از طرفی در راستای شایسته سالاری هم دستمان برای چیدمان و انتخاب نیروها برای پست‌های مدیریتی آینده باز باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: همچنین در سایر حوزه‌های نیروی انسانی به منظور تکریم جایگاه کارمندان، نگاهمان به فضاهای فیزیکی مورد نیاز برای استقرار نیروهای سازمان است تا شان همکاران برای ارائه خدمات رعایت شود.