صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون عمرانی استاندار کردستان مطرح کرد:

دستور کار طرح جامع ارتقای ایمنی راه‌های کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: باید در جاده‌های استان کردستان افقی برای ارتقای ایمنی تعریف شود و این کار با تدوین و اجرای طرح جامع ارتقای ایمنی امکان‌پذیر است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، امیر قادری در کمیسیون ایمنی راه‌های استان با بیان این مطلب گفت: لازم است به شاخص‌ها و پارامترهای تأثیرگذار در کاهش تصادفات بیش از پیش توجه شود.
وی بر ضرورت حضور متناوب پلیس در ساعات و نقاط مختلف به صورت متغیر تأکید کرد و آن را عاملی برای جلوگیری از وقوع تصادفات در راه‌های استان عنوان کرد.
معاون استاندار کردستان بیان کرد: در حوزه راه علیرغم همه اقدامات انجام شده با استانداردهای کشوری فاصله زیادی داریم که باید تلاش کنیم تا این فاصله به حداقل برسد.
قادری با اشاره به اهمیت راهسازی عنوان کرد: در کنار راهسازی، راهداری هم بسیار مهم است و نگاه و توجه به حوزه راهداری لازم است در میان مسئولان کشور و استان نهادینه شود.
وی در پایان با اشاره به نزدیکی به ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی تأکید کرد اقدامات ویژه‌ای همچون بهسازی و خط‌کشی و نصب علائم در راه‌ها و جاده‌های استان انجام شود.