صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

جشنواری نوروزی سامانه تجارت الکترونیک asan expo

دریچه ای نو به بازاریابی صادراتی محصولات و خدمات ایرانی باز می شود

کمپانی توسعه خدمات هوشمند آسان (asan expo) به عنوان یکی از بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک بین المللی در خاورمیانه با امکان خرید و فروش عمده اینترنتی به بازار خاورمیانه وارد شد. بازاریابی صادراتی محصولات و خدمات ایرانی یکی از اهداف بزرگ این شرکت می باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز، کمپانی توسعه خدمات هوشمند آسان (asan expo) به عنوان یکی از بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک  بین المللی در خاورمیانه با امکان خرید و فروش عمده اینترنتی به  بازار خاورمیانه وارد شد. بازاریابی صادراتی محصولات و خدمات ایرانی یکی از اهداف بزرگ این شرکت می باشد. 
سامانه اینترنتی asan expo در جشنواره فجر و نوروز میزبان تعداد بسیار زیادی از بازرگانان و صاحبان کالا و خدمات  ایرانی است. کاربران پس از ثبت و ورود از امکانات و خدمات ویژه وب سایت بین المللی  به 5 زبان زنده دنیا  جهت دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی و خرید و فروش در آن برخوردار میگردند.
به مناسبت افتتاحیه ویژه وب سایت، شرکت توسعه خدمات هوشمند آسان به مدت 40 روز  ، خدمات خود را با 30 درصد تخفیف در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد.  چنانچه هر یک از کاربران در روز نخست ثبت نام خود ، اقدام به نهایی کردن سفارش خود نمایند در قرعه کشی هدیه ویژه جشنواره که 3شب و چهار روز سفر دبی برای 2نفر با اقامت در هتل 5 ستاره می باشد شرکت داده میشوند.