صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر جدید مالی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

با حکم حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر جدید امور مالی این سازمان منصوب شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، حمیدرضا مومنی در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی این سازمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم، با تقدیر از خدمات سید رامین صادقی مدیر پیشین امور مالی این سازمان که با سپری کردن دوران خدمت بازنشسته شد، محمد تقی اسدی را به این سمت منصوب کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که مدیر جدید امور مالی با برنامه ریزی های دقیق به موفقیت هرچه بیشتر این سازمان کمک کند.
در ادامه این نشست، حمید رضا مومنی به مذاکرات انجام شده با شرکت بمباردیه کانادا برای خرید هواپیماهای سی.آر.جی 900 با هدف راه اندازی ایرلاین اختصاصی قشم اشاره کرد و گفت: پس از امضای قرارداد واگذاری 10 فروند از این هواپیماها، هفته گذشته در نشست با مدیران ارشد شرکت ایرنوستروم اسپانیا برای دستیابی به تفاهم نامه ای در زمینه تعمیر و نگهداری این هواپیماها مذاکرات خوبی انجام شد.
او با اعلام اینکه مذاکرات سازمان منطقه آزاد قشم با شرکت بمباردیه کانادا پس از امضای برجام آغاز و با گذشت حدود دو سال به سرانجام رسید، افزود: خرید 10 فروند هواپیما از شرکت کانادایی بمباردیه نخستین قرارداد ایران و کانادا در این حجم پس از انقلاب است و با عنایت به اخذ مجوز OFAK به لطف خدا این اقدام به عنوان افتخاری ملی محسوب می شود.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در دیدار با نماینده تام الاختیار دبیرکل سازمان جهانی گردشگری UNWTO در اسپانیا موضوع درخواست عضویت قشم در این جامعه جهانی مطرح شد که با استقبال مدیران ارشد این سازمان قرار گرفت.
مومنی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک چهلمین بهار انقلاب، اظهار کرد: خدمت به مردم اگر صادقانه و با برنامه ریزی همراه باشد و اگر هر یک از ما مسئولان خودمان را بازخواست کنیم قبل از اینکه مردم ما را قضاوت کنند، قطعا میراثی از خود بجا خواهیم گذاشت تا آیندگان در خصوص ما نظر مثبتی داشته باشند.
در پایان این مراسم، حکم محمد تقی اسدی به عنوان مدیر جدید امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم به وی اهدا شد.