صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

روابط عمومی بانک شهر خبر داد

توزیع 8 هزار بن کتاب از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب هرمزگان

رئیس سرپرستی منطقه 4 بانک شهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب هرمزگان با عاملیت این بانک، از توزیع بیش از 8 هزار بن کتاب به اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، هادی امین زاده با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: این نمایشگاه با حضور 572 ناشر در 475 غرفه برگزار می شود و بیش از 8 هزار بن کتاب توسط بانک شهر به اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال توزیع خواهد شد.
وی افزود: بن کارت ها شامل تخفیف 20 درصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و 10 درصدی ناشران است و متقاضیان می توانند با تهیه بن کارت های 50 و یکصد هزار تومانی اقدام به خرید کتاب کنند.
امین زاده خاطر نشان کرد: متقاضیانی که از 10 تا 3 روز پیش از زمان برگزاری توانستند در این سایت ثبت نام کنند بدون نوبت می توانند نسبت به  تهیه بن کارت در باجه بانک شهر مستقر در نمایشگاه اقدام کنند.
به گفته امین زاده، بن کارت های تهیه شده پس از اتمام زمان نمایشگاه نیز اعتبار دارند و دارندگان بن کارت‌ها می توانند از 8 کتابفروشی تعیین شده در بندر عباس تا یک ماه بعد به خرید کتاب با بن کارت های بانک شهر اقدام کنند و در صورتی که موفق نشدند در این زمان یک ماهه خرید کنند می توانند تا 2 ماه پس از اتمام نمایشگاه کتاب با مراجعه به خودپردازهای بانک شهر و یا سایر بانک های عضو شتاب مبلغ بن کارت خود را منهای تخفیف 20 درصدی دریافت کنند.
امین زاده تصریح کرد: یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه فروش سیم کارت ایرانسل، 7 کارمند بانک و ... از خدماتی است که بانک شهر در این مدت به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
سرپرست منطقه 4 بانک شهر افزود: برای دانشجویانی که افتتاح حساب 500 هزار تومانی در محل برگزاری این نمایشگاه در باجه بانک شهر دارند نیز پرداخت 5 میلیون تومان وام ظرف 2 ماه از زمان افتتاح حساب در نظر گرفته شده است.
بر این اساس، نمایشگاه کتاب بندرعباس از یکم تا 7 بهمن ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه ها در بندر عباس برگزار می شود.