صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

80درصد ثبت نام کنندگان آزمون ملی حفظ قرآن زن هستند

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 80درصد ثبت نام کنندگان آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن از بانوان هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 80درصد ثبت نام کنندگان آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن از بانوان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی روز شنبه از تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان روز ششم بهمن‌ماه خبر داد.
وی اظهار کرد: این دوره از رقابت ها در چهار گروه حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآنی، معارف اهل بیت و انس با قرآن برگزار می شود و 25 درصد ثبت نام کنندگان در بخش حفظ قرآن ، حافظان جزء 30 قرآن به شمار می آیند. 
این مسئول سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حالیکه تاکنون بیش از131 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، استان اصفهان با بیش از 18 هزار ثبت‌نام و استان فارس با ثبت‌نام بیش از 10 هزار نفر و تهران با بیش از 9 هزار نفر ثبت‌نام در صدر استان های ثبت‌نام کننده در این آزمون قرار دارند.
حجت الاسلام و المسلین مصطفی حسینی اضافه کرد: استان های ایلام با 880 ، کهکیلویه و بویراحمد با 900 و بوشهر با 900 ثبت نام در رتبه‌های انتهایی ثبت‌نام این آزمون هستند.
وی اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنجشنبه دهم اسفندماه در بیش از 26 رشته و در 420 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.