چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دوشنبه و در خانه تکواندو

دور برگشت لیگ برتر بدون صدرنشین آغاز می‌شود

زنگ آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در حالی فردا دوشنبه به صدا در می‌آید که همانند دور رفت، مدافع عنوان قهرمانی حضور ندارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، شنبه هفتم بهمن ماه «ووشی» چین میزبان رقابتهای تیمی نخستین دوره گرند اسلم تکواندو است و دانشگاه آزاد به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می کند. 
بر همین اساس دانشگاه آزاد ترجیح داد به جای مبارزه روی «شی هاپ چانگ» لیگ، خود را برای حضور در این مسابقات آماده کند تا لیگ برتر همانند دور رفت، دور برگشت را نیز در غیاب مدافع عنوان قهرمانی آغاز کند.
دو تیم شهرداری ورامین و «کن» در آغاز دور برگشت کار چندان دشواری پیش رو ندارند و به نظر می رسد ۶ امتیاز این دو بازی را به حساب خود واریز خواهند کرد. شهرداری ابتدا برابر پاس قوامین صف آرایی می کند و سپس به دیدار ملوان نداجا می رود. 
«کن» نیز در نخستین دیدار به مصاف هیات تکواندو شمال‌شرق می رود و سپس با تعاونی انقلاب شهریار مبارزه می کند. در سایر بازیها نیز ملوان نداجا با کلینیک بهبد کرج، پالایش نفت آبادان با تعاونی انقلاب شهریار، هیات تکواندو البرز با پاس قوامین و هیات تکواندو شمال‌شرق با یاسین پیشرو قم پیکار می کنند.
در جدول رده بندی تا پایان دور رفت دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۸ امتیاز صدرنشین است. شهرداری ورامین با ۲۷ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و «کن» با ۲۳ امتیاز سوم است.