صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر دفتر سرود و موسیقی صداوسیما خبر داد

ارکستر سمفونیک صداوسیما سال بعد ۲۲ اجرا دارد

مدیر دفتر سرود و موسیقی صداوسیما با اشاره به فعالیت ارکستر سمفونیک سازمان بیان کرد که سال آینده اجراهایی را با خوانندگی علیرضا قربانی، سالار عقیلی و محمد اصفهانی پیش بینی کرده اند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمدباقر معلم مدیر دفتر سرود و موسیقی صداوسیما درباره فعالیت های ارکستر سمفونیک سازمان بیان کرد: طبیعتا هنر با تجلی هایی که دارد زنده است و تا زمانیکه جلوه گری می کند برای هنرمند انگیزه وجود دارد که خود را به معرض نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: شروع فعالیت ارکستر سمفونیک صداوسیما در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر حرکتی بود تا در ادامه مسیر، اجراهای دیگری را در تهران و شهرستان ها داشته باشیم.
معلم یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است ارکستر سمفونیک به صورت مستقل و با همکاری حوزه اداره سروش در تهران و در شهرستان ها و مراکز استان ها ۲۲ اجرا داشته باشد. اولین اجرای ما بعد از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در بهمن ماه و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای همکاران صداوسیما خواهد بود و باقی اجراها از سال آینده روی صحنه خواهد رفت.
همکاری با محمد اصفهانی، سالار عقیلی و علیرضا قربانی
وی درباره خوانندگانی که این اجراها را همراهی می کنند، اظهار کرد: قرار است قطعاتی را اجرا کنیم که به خود سازمان صداوسیما تعلق دارد که شامل تیتراژها و قطعات ارکسترالی می شود که در خود دفتر موسیقی به تولید رسیده اند و محمد اصفهانی، سالار عقیلی و علیرضا قربانی سه خواننده ای هستند  که با آنها رایزنی خواهیم داشت.
مدیر دفتر سرود و موسیقی صداوسیما در پایان درباره همکاری با آهنگسازان نیز عنوان کرد: آریا عظیمی نژاد آهنگسازی است که بیشتر کارهای سماوی یعنی آثاری با مضمون معارف اسلامی تولید کرده و بنای ما این است که بتوانیم قطعاتی را از او نیز اجرا کنیم.