صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مایکل فلپس: بارها به خودکشی فکر کرده‌ام

مایکل فلپس، دارنده ۲۳ مدال طلای المپیک در طی ۱۶ سال فعالیت حرفه‌ای، اعلام کرد که در طول این سال‌ها بارها به خودکشی فکر کرده است.
مایکل فلپس، دارنده ۲۳ مدال طلای المپیک در طی ۱۶ سال فعالیت حرفه‌ای، اعلام کرد که در طول این سال‌ها بارها به خودکشی فکر کرده است.
به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ‌ مایکل فلپس اعلام کرد که بارها در طول فعالیت حرفه‌ای خود به خودکشی فکر کرده است.
فلپس پر افتخارترین ورزشکار المپیک است و ۲۳ مدال طلا در کارنامه خود دارد اما او اولین بار در المپیک آتن ۲۰۰۴ به خودکشی فکر کرده است. او اظهار کرد: بعد از هر  المپیک احساس می‌کردم که دچار افسردگی شده‌ام. یادم می‌آید که اولین بار که برای درمان پیش متخصص رفتم، می‌لرزیدم و از تغییراتی که ایجاد شده بود استرس زیادی داشتم.
فلپس اعلام کرد که بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن سه تا پنج روز خود را در اتاقش حبس کرده است.
او دو سال بعد از المپیک لندن برای بار اول اعلام بازنشستگی کرد اما دوباره در مسابقات المپیک ریو حضور پیدا کرد. او در المپیک ریو پنج مدال طلا و یک نقره کسب کرد و سپس دوباره اعلام بازنشستگی کرد.
فلپس معتقد است که بر طرف کردن مشکلات مربوط به سلامت روانی‌اش بسیار تاثیرگذارتر از مقام‌هایی که در المپیک کسب کرده است، بوده‌اند.
او افزود: احساس این که این مشکلات را حل کرده‌ام بهتر از احساس گرفتن مدال‌های طلایم در المپیک است. خوشحالم که خودکشی نکرده‌ام.