صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری و راه اندازی شهرک های صنعتی با مدیریت بخش خصوصی

شهرکرد-خبرنگار کسب و کار،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تمامی بانک های عامل استان موظفند...
 مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را در راستای راه اندازی واحدهای راکد اجرائی کنند،افزود:استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات نیمه فعال،احیای مجدد واحدهای راکد و راه اندازی واحدهای نیمه تکمیل با کمک بانک ها از مهمترین اهداف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان گفت: با جذب سرمایه گذار در استان اشتغال افزایش و نرخ بیکاری کاهش و همچنین رونق اقتصادی شکل میگیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: واگذاری و راه اندازی شهرک های صنعتی با مدیریت بخش خصوصی در این استان در قالب بسته های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رعایت قانون و تسهیل در امور   ضروری است.
حبیب الله وفایی افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد مصوبه‌ای خلاف قانون در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و یا سایر کارگروه های مرتبط در چهارمحال و بختیاری داشته باشد.
وی تاکید کرد:در صورت تصویب مصوبات خلاف قانون، دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و دستگاه‌های نظارتی،با متخلفان برخورد خواهد کرد.