صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد

یکپارچه‌سازی آمار و اطلاعات اعتباری ادارات کل راه و شهرسازی

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از یکپارچه‌سازی اطلاعات مالی و اعتبارات ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل حافظی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی چارگون جهت یکپارچه‌سازی اطلاعات مالی ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور در وزارت متبوع برگزار شد.
وی افزود: این دوره آموزشی که در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی برگزار شد مختص روسای ادارات مالی، ذیحسابی، حسابداری و برنامه و بودجه بوده است.
حافظی ادامه داد: این نرم‌افزار جدید مالی قابلیت یکپارچه‌سازی اطلاعات و آمار حوزه‌های قرارداد و پیمان‌ها، بودجه، اعتبارات، تنظیم حساب و همچنین میزان دریافت و پرداخت اعتبارات را دارد.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: گزارش‌گیری در خصوص کلیه طرح‌ها، پروژه و حتی ریز پروژه‌ها در این نرم‌افزار امکان‌پذیر است و همچنین کلیه اطلاعات در سرور وزارت متبوع متمرکز است که امکان گزارش‌گیری در سطح کشور را نیز فراهم می‌کند.
حافظی یادآور شد: با توجه به گستردگی سطح خدمات و اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف وجود چنین نرم‌افزاری جهت بررسی، پیگیری، کنترل و نظارت اعتبارات و پروژه‌ها بسیار کاربردی و پراستفاده خواهد بود.