صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا مطرح کرد

رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی از اهداف اولویت دار نیروی انتظامی

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه بنا به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا باید به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی برسیم، گفت: با وجود فرماندهان خوب نیروی انتظامی،و نخبگان و فرهیختگان کشور رسیدن به این مهم ، دور از انتظار نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری  پلیس،  سردار "احمدرضا رادان" در اولین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی با تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در ناجا با همت فرمانده محترم نیروی انتظامی و به دستور و ابلاغ ایشان ، جزء اولین یگان های نیروهای مسلح می باشیم که در خصوص معماری ناجا توانستیم اولین همایش را سال گذشته برگزار و امسال در ادامه اهداف و برنامه های این مرکز، همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی را برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی ایران از تأکیدات مقام معظم رهبری است، اهداف این همایش را تبیین کرد و گفت: امید است امروز، نقطه وصلی بین پلیس و نخبگان جامعه باشیم تا راهبرد تمدن نوین اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم .
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ادامه داد: اطمینان خاطر دارم با وجود فرماندهان خوب در نیروی انتظامی و نخبگان و فرهیختگان کشور رسیدن به این مهم دور از انتظار نیست و انجام شدنی است.
وی در پایان گفت: از همه کسانی که ما را در غنای علمی این همایش یاری کردند، سپاسگزارم.
گفتنی است، "علی ثابت" دبیر علمی همایش پس از سخنان سردار "رادان" به ارائه گزارش علمی از روند برگزاری همایش پرداخت.