کد خبر: 80264
برندسازی - قمت بیست و یکم

گام نخست در فرایند برند سازی کسب و کار شما

اگر شما محصولی دارید که متقاضی برای آن وجود دارد و هیچ پیشنهاد دیگری غیر از محصول شما برای عرضه به بازار برای آن نیست پس شما خوشبخت هستید چون کارتان آسان است

گام نخست در فرایند برند سازی کسب و کار شما
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از برندینک، اگر شما محصولی دارید که متقاضی برای آن وجود دارد و هیچ پیشنهاد دیگری غیر از محصول شما برای عرضه به بازار برای آن نیست پس شما خوشبخت هستید چون کارتان آسان است. اما اگر واقع بین باشیم ، دیگر چنین شرایطی در بازار رقابتی و یا رو به رقابتی شدن ایران به ندرت پیدا می شود. موفق شدن در بازار رقابتی امروز احتیاج به داشتن مزیت رقابتی نسبت به رقبا دارد. نکته مهم این است که تنها داشتن مزیت رقابتی ، موفقیت کسب و کار را تضمین نمی کند؛ در واقع کسب و کاری موفق خواهد بود که مزیت های خود را در بازار جایگاه سازی کرده باشد. بسیاری از مدیران اجرایی کسب و کارها به این اتفاق نظر رسیده اند که راه موفقیت در بازار امروز ساختن و مدیریت کردن برند کسب و کارشان است. جایگاه سازی در واقع نقطه ی آغاز برندینگ و برند سازی است. اصلی است در مدیریت که می گوید: “ساختن برند، ساختن کسب و کار است”. این یک خوشبختی واقعی است. اما چندان آسان نیست. اما اگر شما یک برند قوی برای کسب و کارتان بسازید، مطمئناً مشتریان خشنود، دسته دسته به سمت شما خواهند آمد.
 لوگو، برند نیست!
کسب و کار شما دارای نام و لوگو است و تبعاً تبلیغات هم خواهید داشت؛ اما آیا شما یک برند دارید؟  مدیران اجرایی هوشمند ، می دانند که مفهوم برند چیزی عمیقتر از نام و یا لوگو است. لوگو، برچسب، نام تجاری و کمپین های تبلیغاتی ، تاکتیک های تجاری در بازاریابی سنتی هستند که صرفا سطح را می خراشند! برند با قلب و ذهن مشتریان در ارتباط است. یک برند قوی، جایگاهی محکم در قلب و ذهن مشتریانش دارد. دوباره می پرسیم: آیا شما یک برند دارید؟…
برند سازی ،اهرم متمایز شدن برند سازی گام نخست در فرایند برند سازی کسب و کار شما (قسمت اول) zzz
برند سازی ،اهرم متمایز شدن
آیا شما به برند نیاز دارید؟
برندینگ و برند سازی یک محصول ، شما را نسبت به رقبایتان در اولویت قرار میدهد.به عبارتی،کسب و کارتان را برجسته تر می کند. برند سازی و برندینگ کلید تبدیل کردن مخاطبین و مشتریان بالقوه مختلف، به مشتریان وفادار است. برند چیزی فراتر از محصول شما و همین طور ارتباطات بازاریابی شماست.
هر فردی از مشتریان شما، درکی نسبت به تجارت شما، نحوه کارکرد تان ، محصولاتتان، خود شما ، کارکنانتان، وعده های ضمنی شما، انتظارات و خواسته های مشتریان در تماس با برند شما، اخلاقیات و ارزشهایتان و هر چیزی که به نوعی به شما ، محصولات و کسب و کارتان مرتبط باشد دارد. به مجموع این ادراکات ذهنی و قلبی مشتریان شما، “هویت برند” کسب و کار شما می گویند.
برند ، ابراز عواطف ما، لذت های ما، احساسات آشنا و قابل اعتماد ماست.
اکنون، شما ممکن است به خودتان بگویید که برند سازی برای شرکت های بزرگی همچون اپل و یا نایکی مناسب است. اما ما به شما چیز دیگری میگوییم:
اپل و نایکی چون شرکت های بزرگی هستند ، برند سازی نکرده اند؛ بلکه چون برند سازی کرده اند، شرکت های بزرگی شدند!!!
بهتر است این سوال را از خودتان بپرسید که:“چطور میتوانم برای کسب و کار خودم یک برند بسازم؟”
تعریف هویت برندتان و اجرای یک استراتژی برند سازی که به خوبی برویش فکر شده باشد، شاید  یکی از مهمترین اهداف کسب و کار شما باشد که بتوانید برای برندینگ یا برند سازی کسب و کارتان انجام دهید.
بازاریابی یک راه احتمالی برای بالا بردن شانس موفقیت شماست. اما برند سازی یک راه قدرتمند انجام آن است .چرا؟ در موردش فکر کنید…
در جهان امروز، جهان فناوری های روز، طراحی و ویژگی های محصولات و فرآیندهای تولید و خدمات به راحتی قابل کپی کردن هستند. اما در طرف دیگر، اعتقادات ،باورها ، اجتماعات  و نگرش مشتریان شما هرگز کپی نخواهند شد و در قلب و ذهنشان پایدار خواهد ماند.
برند قوی به شما مزیت رقابتی مورد نیازتان را می بخشد.
برند قوی میتواند:
بیشترین وفاداری را در مشتریان تان به وجود آورد.
حساسیت شما به رقابت بر سر قیمت را به حداقل میرساند.
قدرت و انعطاف شما را برای امتحان کردن محصولات جدید افزایش میدهد.
حمایت شرکای تجاری تان از شما را افزایش می دهد.
تلاش های بازاریابی شما را متمرکز می کند.
به شما امکان دسترسی به منابع اصلی ، استعداد ها و سرمایه مورد نیازتان را می دهد.
همکاری های استراتژیک شما را توسعه می بخشد.
به عنوان یک ابزار هدایت گر قدرتمند برای تصمیم گیری و هماهنگ کردن فعالیت های داخلی سازمان تان عمل خواهد کرد.
این را در خاطر تان داشته باشید که،زمانی که برندی قوی ساخته باشید، دستیابی به مواردی که در بالا ذکر کردیم، برای کسب و کار شما (بزرگ یا کوچک) بسیار آسان خواهد بود،  حال چه به مشتری مصرف کننده بفروشید و چه به کسب و کاری دیگر. پس اینطور میتوان گفت که منافع داشتن یک برند قوی ،تنها مختص به بخش خاصی از کسب و کارتان نیست و تمام شاکله کسب و کارتان را در بر می گیرد و بهرمند می کند. از تولید و فروش و منابع انسانی و سرمایه گذاری و اعتبارات و همه و همه رشد خواهند کرد. به همین ترتیب، داشتن یک استراتژی برندینگ قوی ، برای استارتاپ ها و همینطور کسب و کارهایی که نیاز به تغییرات کلیدی حس می کنند، مناسب است.
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • آزمون تعیین صلاحیت کارشناسان فنی شرکت رنا
  • مشاور رییس جمهور جانباختگان حادثه سقوط هواپیما تسلیت گفت
  • حمایت همه جانبه دولت سوئد از گسترش همکاری های سایپادیزل و ولوو تراکس
  • تحقق علم و عمل از ویژگی‌های بارز دانشجویان کارآفرین است
  • تدوین مصوبه جدید برای کنترل تبلیغات مزاحم / برخی خطوط بدون شکایت مسدود می‌شوند!
  • تدوین لوایح پنجگانه حوزه ICT برای ارائه به مجلس
  • اجرای طرح پدافندی مراقبت سندرومیک بیماری‌های واگیر در گیلان
  • مشکل اصلی جوانان از نگاه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش
  • برگ جدیدی از روابط نفتی ایران و هند
  • خروج ۱۰۰ هزار نفر از پوشش کمیته امداد با تسهیلات بانک ملت
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • مشاهده لکه سیاه توسط بالگردهای امدادی در ارتفاعات روستای بیده
  • نمایشگاه نوروزی شاهرود با ۵۰ غرفه برگزار می‌شود
  • ۲۰ رئیس شعب بانک سپه بین برترین‌های سیستم بانکی
  • افخمی : موفقیت های بانک صنعت و معدن حاصل کارگروهی در این بانک است
  • رییس کل بانک مرکزی: بانک ملت همیشه در استفاده از روش های جدید و نوآوری ها پیشرو بوده است
  • بسته پیشنهادی بخش‌خصوصی برای نجات صنعت نساجی مهیا شود
  • حذف ارائه عدم سوپیشینه در ثبت شرکت به ارتقای فضای کسب و کار می‌انجامد
  • نظارت بر عرضه خدمات گردشگری در نوروز افزایش می‌یابد
  • مالیات سفر در جهان طی ۱۰ سال اخیر رو به افزایش بوده است
  • لزوم اطلاع رسانی پایگاههای میراث فرهنگی
  • افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک کشاورزی در ایام نوروز
  • اعتبار اشتغالزایی جوانان اختصاص داده نشد
  • تهدیدات داعش همچنان وجود دارد
  • جستجوی لاشه هواپیمای آسمان با پهپادهای نظامی
  • ایران محیطی امن و شرایطی مناسب برای سرمایه گذاری دارد
  • کسب و کار تلگرام از ارزهای دیجیتالی !
  • اینتل برای کشف ضعف‌های امنیتی جایزه می‌دهد!
  • دریافت تسهیلات بدون ضامن در بانک ایران زمین
  • تثبیت قیمت برنج، گوشت، روغن و چای در بازار مصرف
  • دولت برای تکمیل شبکه های فرعی آبیاری کمک بلاعوض می دهد
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جان باختن هموطنان را تسلیت گفت
  • آسنسیو زننده گل ۶۰۰۰ رئال مادرید در لالیگا
  • هیات هفت نفره فرانسوی در راه ایران
  • شناسایی 2700 محله نیازمند بازآفرینی و بهسازی در کشور
  • روابط اقتصادی ایران و لهستان متحول می‌شود؟
  • الزام صنعت خودرو به سمت افزایش تحقیق و توسعه
  • کنفرانس بین المللی والدای در مسکو آغاز شد
  • تعدادی از پروژه های شهرداری وحیدیه در ایام دهه فجر افتتاح شد
  • شانزدهمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس آغاز شد
  • آمار قابل توجه بارسلونا در بسته نگه داشتن دروازه
  • چرا فیس بوک باید در بلژیک جریمه بپردازد؟
  • معاون وزیر صنعت: همه قراردادهای پسابرجامی خودرو در حال اجراست
  • توضیحات یک مسئول درباره مشکلات صادرات قلمزنی
  • آبزیان ۴۷۵ میلیون دلار برای کشور صید کردند
  • فیس بوک هم وارد عرصه اسپیکرهای هوشمند شد؟
  • چرا قیمت LNG بالا خواهد ماند؟
  • آمار عجیب مسی برابر چلسی و کورتوا
  • عمل پیوند کبد ثمره مصرف بی‌رویه دمنوش‌های لاغری
  • احتمال تاثیر منفی برخی داروهای بیماری آسم بر قدرت بارداری