صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

برای پاسخ به سوال دو نماینده

وزیر دادگستری در جلسه علنی امروز مجلس حضور می یابد

علیرضا آوایی وزیردادگستری برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس حضور می یابد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با حضور 198 به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان قرار است در جلسه امروز مجلس طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس و طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی کنند.
وی افزود: بررسی طرح الحاق دوماده به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای مالی کشور و طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: علیرضا آوایی وزیر دادگستری امروز برای پاسخ به سوالات نادر قاضی پور نماینده اورمیه و علیرضا محجوب نماینده تهران در مجلس حضور می یابد. 
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت براجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی وخدماتی در تامین نیازهای کشور نیز در جلسه امروز مجلس قرائت می شود.