صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امروز

شرکت ملی نفتکش ایران جان باختن دریادلان سانچی را تسلیت گفت

شرکت ملی نفتکش ایران در پیامی، ضایعه بزرگ جان باختن خدمه نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، در پیام تسلیت شرکت ملی نفتکش ایران آمده است:
«انّا لله و انّا الیه راجعون
دریانوردان شهید خانواده نفتکش، فداکارانی‎اند که بیکران به ایران اسلامی عشق داشته و جان به کف از سال‎های جنگ تحمیلی تا دوران سازندگی تا تحریم‌های ظالمانه، همواره سفیران غیور ایران، در آب‎های جهانی بوده و هستند.
حادثه غم‌انگیز نفتکش «سانچی» که در چند دهه اخیر کم‌سابقه بوده، به‌رغم تلاش‌های فراوان دستگاه‎های مختلف اجرایی و پیگیری مستقیم ریاست محترم جمهوری با تعیین وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه و تلاش تمام مدیران و مسئولان شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی و تکاوران غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران برای یافتن روزنه امیدی جهت تعیین سرنوشت قطعی سرنشینان و یافتن پیکرهای مطهر آن عزیزان وجود داشت به یاس گرایید و ملت بزرگ و شریف ایران را داغدار کرد.
ملت شریف ایران، پاره‎های تن وطن از میان شعله‎های آتش تا افق محبوب پر کشیدند؛ اینک واژه‎ها در تفسیر غیرت و شرف دریادلان عرصه عشق و ایثار و شهادت وامانده‌اند. غیورمردان شرکت ملی نفتکش ایران در مدت حیات ۶۲ ساله خود در تاریخ معاصر پر فراز و نشیب کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران تحریم‎های ناعادلانه اقتصادی با اهدای دهها شهید و جانباز سرافراز، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آوردند و نقشه‎های شوم دشمنان برای فلج کردن اقتصاد کشور را عقیم گذاشتند.
شرکت ملی نفتکش ایران این ضایعه بزرگ را خدمت مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و به ویژه خانواده‎های صبور و داغدار نفتکش تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات از خداوند باری تعالی برای شهیدان بزرگوارمان، صبر و شکیبایی برای خانواده‌های عزادار آرزومند است. بدون تردید خانواده بزرگ نفتکش با تداوم راه این عزیزان، یاد آنان را در صحنه‌های بزرگ ملی و بین المللی  گرامی خواهد داشت.»