صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

هزینه ۲۰ میلیاردی برای بهسازی، تعمیر و بازسازی فرودگاه پارس‌آباد اردبیل

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تامین کامل زیرساخت های فرودگاه پارس آباد با صرف ۲۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های اردبیل، رحمت اله مه‌آبادی در آیین گشایش فرودگاه پارس آباد مغان با بیان اینکه در ۲ سال اخیر ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی، تعمیر و بازسازی این فرودگاه هزینه شده است، تاکید کرد: به دنبال زیرساخت‌های فراهم شده، تا مدت زیادی مشکلی در این فرودگاه نخواهیم داشت.
در این مراسم همچنین مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: عملیات تعمیر و تجهیز، بازسازی و تعریض باند پرواز فرودگاه به طول۲۶۰۰ متر و به عرض ۴۵ متر با دو شولدر۷ و نیم متری در طرفین و با سه لایه آسفالت انجام شده و زمینه پرواز هواپیماهای بزرگ از جمله فوکر و ایرباس ۳۲۰ فراهم شده است.
سید فخرالدین هاشمی افزود: همچنین محوطه سازی، فنس کشی و بازسازی ساختمان فرودگاه انجام شده و در مجموع ۲۰میلیارد تومان هزینه سرمایه ای و شش میلیارد تومان به صورت جاری هزینه شده است.
هاشمی با تاکید به اینکه پروازهای آزمایشی برای ارزیابی فرودگاه انجام شده است، اضافه کرد: از امروز اولین پرواز تهران- پارس آباد تهران انجام شده و از ۱۲ بهمن ماه به صورت دائمی شاهد پروازها خواهیم  بود.
وی با بیان اینکه پارس آباد دومین شهر پرجمعیت بعد از مرکز استان در اردبیل است، ادامه داد: در صورتی که شهروندان استقبال کنند، تعداد خطوط پروازی از جمله به مقصد مشهد مقدس افزایش خواهد یافت.
دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با کارکنان فرودگاه پارس آباد
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز بازگشایی فرودگاه پارس آباد با کارکنان فرودگاه پارس آباد مغان دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار کارکنان فرودگاه مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز چشم انداز شرکت را روشن توصیف کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط کاریی کارکنان فرودگاه ها ارائه داد.