صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

زیدان: تسلیم نمی شویم

سرمربی رئال مادرید با وجود توقف در برنابئو بار دیگر به حمایت از شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که با نهایت توان به راه خود ادامه می‌دهد و تسلیم نمی شود.
به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا رئال مادریددر دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو به مصاف نومانسیا رفت و برابر میهمانش دو بر دو متوقف شد.
با وجود این نتیجه‌ ناامید کننده رئال مادرید، آنها به دور بعد راه پیدا کردند.
زیدان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: به تساوی دست پیدا کردیم، اما خوشبختانه موفق شدیم که به دور بعد راه پیدا کنیم و این بسیار مهم است. نومانسیا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. آنها دوندگی زیادی داشتند. البته ما هم خوب بودیم.
او در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: برای بازگرداندن اعتماد به نفس به پیروزی در دو سه بازی نیاز داریم. اجازه بدهید که به کار خود ادامه دهیم. ما تسلیم هیچ تیمی نمی شویم.
زیدان با اشاره به ناکامی در پیروزی شدن در سانتیاگوبرنابئو  برای چند بازی، ادامه‌ داد: چنین چیزی من را نگران نمی‌کند. باید به راه خود با اقتدار ادامه‌ داد و نهایت تلاش را به کار گرفت تا به روزهای اوج برگشت. ما با جدیت و نهایت تلاش به راه خود ادامه‌ می‌دهیم.
زیدان در پایان سخنان خود، اظهار کرد: تنها به ادامه‌  راه فکر می‌کنم. نمی‌توانم  به انتقادات توجهی داشته باشم. هیچ چیزی نمی‌تواند  مانعی بر سر راه من باشد.