صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین

فرهنگ مشتری مداری، اولین اصل پذیرفته شده در بانک ایران زمین است

مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین نقش آفرینی پرسنل در ارائه خدمات به مشتریان را مهم ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ مشتری مداری، اولین اصل پذیرفته شده در بانک ایران زمین است که در فضای کنونی رقابت می‌تواند جزو مزایای رقابتی ما محسوب شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بانک ایران زمین، دیر شعب استانهای بانک ایران زمین نقش آفرینی پرسنل در ارائه خدمات به مشتریان را مهم ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ مشتری مداری، اولین اصل پذیرفته شده در بانک ایران زمین است که در فضای کنونی رقابت می‌تواند جزو مزایای رقابتی ما محسوب شود.
 مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانها با اشاره به فضای رقابتی فشرده حال حاضر بانکی گفت: اهمیت تجهیز منابع، وصول مطالبات، جذب و نگه‌داری مشتریان استفاده از امکانات و ابزارهای مجود حائز اهمیت ویژه ای است. 
وی با اشاره به طرح جهش که با هدف تقدیر از سپرده گذاران با هدایای جذاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: یکی از اهداف این طرح تقدیر از مشتریان فعال در باشگاه مشتریان بانک است.
یزدانجو افزود: باشگاه مشتریان بانک ایران زمین جزو حوزه‌هایی است که در راستای بانکداری دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده و در یک ساله اخیر رشد صد در صدی را در اعضای و مشتریان وفادار تجربه کرده است. 
مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین با اشاره به طرحهایی که در حال اجراست (طرح جهش، طرح تعاون، طرح تلاش یک و طرح زمستانه) از کلیه پرسنل خواست در معرفی این طرحها به مشتریان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا شاهد استقبال حداکثری باشیم. 
یزدانجو درک صحیح پرسنل از طرحها را مهم ارزیابی کرد و از مدیران استانی خواست تا کلاسهای آموزشی را در جهت معرفی ظرفیت و پتانسیلهای این بسته‌ها که  به عنوان ابزارهای رقابتی در اختیار شعب قرار گرفته، برگزار کنند. 
 آغاز اجرای طرح‌های متنوع بانکی در بانک ایران زمین
طرح‌های جذابی در راستای مشتری مداری و استفاده از تجربیات مشتریان از سوی معاونت عملیات بانکی در تمامی شعب بانک ایران زمین آغاز شد.
 در این راستا و به منظور استفاده بهینه از طرح های نامبرده شده مدیریت شعب استان های غرب کشور، استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال بختیاری، شعب استان گیلان، شعب استان های البرز، قزوین و زنجان، شعب استان های فارس و بوشهر، شعب استان های خوزستان و لرستان و شعب استان های مازندران و سمنان جلسات توجیهی این طرح ها را با حضور کلیه مسولین شعب در جهت تبیین اهداف، راهکارها و ارائه رهنمودها برگزار کردند.