صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اتفاق عجیب مراسم معارفه کوتینیو چه بود؟

در مراسم معارفه هافبک جدید بارسلونا اتفاق عجیبی رخ داد.
به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا دیروز (دوشنبه) فیلیپ کوتینیو به صورت رسمی بازیکن جدید بارسلونا اعلام شد. با وجود این که چند ‌دقیقه قبل از مراسم معارفه هافبک برزیلی، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که هافبک برزیلی آسیب دیده است هفت هزار و ۴۳۶ نفر پشت درهای نوکمپ بودند تا در این مراسم شرکت کنند.
در شروع کوتینیو با هواداران صحبت و سپس کلید ماشین خود (آئودی) را دریافت کرد. با این حال هافبک برزیلی با پیراهن بدون شماره معرفی شد. باشگاه تنها شماره آزادی که در تیم نخست دارد ۲۴ است. بازیکن برزیلی دوست دارد شماره هفت را بر تن کند که آردا توران آن را در اختیار دارد. اگر هافبک ترک تبار در این زمستان بالاخره به فروش برسد شماره هفت به کوتینیو خواهد رسید.
بارسا از امروز (سه‌شنبه) می‌تواند پیراهن بازیکن جدیدش را به فروش برساند اما بدون شماره. اخبار زیادی در رابطه با توران وجود دارد که مقصد بعدی‌اش چین، آمریکا یا ترکیه است. با این حال به نظر می‌رسد آخرین مقصد این بازیکن باشاک شهیر باشد. باشگاه او را در فهرست فروش قرار داده است. با این حال او تنها بازیکن این فهرست نیست. رافینیا، الیکس ویدال و دئولوفئو نیز از جمله آن‌ها هستند. باشگاه بارسلونا اکنون منتظر اخباری در رابطه با یری مینا است. حضور این بازیکن کلمبیایی در بارسا به زودی اتفاق خواهد افتاد.