صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان

نیاز به تعامل، سازنده و اثرگذار در عرصه ساخت و ساز داریم

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای حرکت صحیح در صنعت مسکن و دستیابی به نیازها و رضایتمندی خدمت گیرندگان، به همکاری و تعامل بیشتر کاری و سیاست‌گذاری در عرصه ساخت و ساز استان نیاز داریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان بیان کرد: سازمان نظام‌مهندسی، سازمانی بزرگ است و اگر عملکردی موفق نداشته باشد موجب بروز نارضایتی در جامعه هدف می‌شود.
این مقام اجرایی استان افزود: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان یک نهاد عمومی غیردولتی است و در اجرای قانون نظام‌مهندسی از سوی مرجع دولتی ذیربط، تشکیل و تابع بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی و تحت نظارت مراجع دولتی از جمله راه و شهرسازی است.
محبوبی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: کلیه قوانین و بخشنامه‌ها در این حوزه برای پیش‌گیری و اصلاح فرایند ساخت و ساز در سطح کشور و استان آمده است و وظیفه ما اجرا و نظارت بر اجرای آن توسط واحدهای حقیقی و حقوقی است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه بیان کرد: بومی‌سازی و بروز رسانی در اجرای بخشنامه‌ها و کوتاه شدن برخی از فرایندهای موجود در خدمات‌دهی به جامعه هدف که شامل اعضای سازمان، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و در نهایت هم استانی‌های گرامی باید در اولویت کاری سازمان با همکاری و تعامل راه و شهرسازی استان باشد.
موسوی رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای انتصاب مدیرکل جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: طی سال‌های گذشته و از زمان روی کار آمدن هیئت‌مدیره جدید سازمان نظام‌مهندسی استان همکاری و همفکری‌های خوبی در کلیه سطوح با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است و ادامه خواهد داشت.
وی ارتقاء ساخت و ساز در استان و اجرای قوانین مربوطه در این حوزه را از اهداف مشترک هر دو دستگاه عنوان کرد.