صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نشست کارآفرینان بخش خصوصی ،مجلس و دولت برای تحقّق توسعۀ اقتصادی کشور

برای نخستین بار و به ابتکار"کانون کارآفرینان توسعه گرا" کارآفرینان بخش خصوصی ،نمایندگان تاثیرگذارمجلس و دولت برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی و اشتغال کشور و " تحقّق توسعۀ اقتصادی کشور با محوریت بخش خصوصی در راستای تأمین منافع ملّی "، پنج شنبه همین هفته گردهم می آیند.

برای نخستین بار و به ابتکار"کانون کارآفرینان توسعه گرا" کارآفرینان بخش خصوصی ،نمایندگان تاثیرگذارمجلس و دولت برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی  و اشتغال کشور و " تحقّق توسعۀ اقتصادی کشور با محوریت بخش خصوصی در راستای تأمین منافع ملّی "، پنج شنبه همین هفته گردهم می آیند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی کانون کارآفرینان توسعه گرا، در این نشست مهم، نواب اول و دوم مجلس شورای اسلامی آقایان دکتر مسعود پزشکیان، دکتر علی مطهری و همچنین دکتر پورابراهیمی رئیس کمسیون اقتصادی ، همچنین دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در زمینه راهکارهای عملی حل مشکلات بخش خصوصی سخنرانی و تبادل نظر خواهند کرد.

در این نشست یک روزه که با هدف احیای نقش واقعی بخش خصوصی در حوزۀ مسئولیت های اقتصادی و اجتماعی  برگزار می شود ،دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره نقش و جایگاه بخش خصوصی در نظام برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور سخنرانی خواهد کرد.

 این نشست که نخستین حرکت جدی بخش خصوصی، مجلس و دولت بعد از ناآرامی های هفته گذشته برای توجه مسئولان به اقتصاد و اشتغال کشور برگزار می شود مسئولان و دست اندرکاران دولتی نیز سخنرانی خواهند کرد.

براساس این گزارش دکتر حسین سلطانی نیا دبیرکل کانون کارافرینان توسعه گرا و آقایان مهندس سید محمد صدر هاشمی نژاد، محمدی دانیالی، کرمانی وعطایی اعضای شورای سیاستگذاری کانون کارآفرینان نیز همزمان با بحث بررسی بودجه در مجلس و برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور با موضوعات مختلف اقتصادی سخنرانی خواهند کرد.

کانون کارآفرینان توسعه گرا یک کانون غیردولتی و خودجوش از بزرگان و کارآفرینان بخش تولید و اشتغال کشور است که " تحقّق توسعۀ اقتصادی کشور با محوریت بخش خصوصی در راستای تأمین منافع ملّی "، را سرلوحۀ اهداف خود قرار داده است.

بررسی چالش ها و فرصت ها و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات و معضلات موجود از برنامه های این نشست اعلام شده است.

این نشست مهم پنجشنبه همین هفته  مورخ بیست و یکم دیماه از ساعت 8 الی 14 با حضورمقامات دولتی و نمایندگان مجلس و دست اندرکاران پارلمان بخش خصوصی در سالن اجتماعات سندیکای شرکت‏های ساختمانی، واقع در خیابان طالقانی، خیابان برادران مظفر(صبای جنوبی)، پلاک 86 برگزار می‏شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون www.kanoonkt.com مراجعه کنید.