صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

فردا آغاز نام نویسی متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال دانش آموختگان

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از نام نویسی متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال دانش آموختگان خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیمی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ،گفت: نام نویسی از متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال دانش آموختگان از فردا دوشنبه هجدهم دی ماه در سایت کارا آغاز می شود.
وی افزود: اولویت پرداخت تسهیلات در هرمزگان به 10رشته پراشتغال در بخش های تولید، فرآوری و بسته بندی محصولات شیلاتی و آبزیان، صنایع تبدیلی کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی است.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:: برای اجرای طرح اشتغال فراگیر هرمزگان ۳۵۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.
ابراهیمی افزود: برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری نیز بیش از صد و ۴۴ میلیارد تومان برای این رسته‌های شغلی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: در اجرای طرح اشتغال فراگیر برای سال 97 ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.