صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معرفی پیام‌رسان‌های ایرانی در برنامه «پایش»

با توجه به فیلتر شدن برخی از شبکه‌های اجتماعی در ایران، برنامه امشب «پایش» قابلیت‌های پیام‌رسان‌های ایرانی را برای مخاطبان معرفی می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، با توجه به فیلتر شدن برخی از شبکه‌های پیام‌رسان پرطرفدار اجتماعی در ایران، برنامه «پایش» امشب (۱۷ دی‌ماه) قابلیت‌های پیام‌رسان‌های ایرانی همچون «آی‌گپ»، «بیسفون پلاس»، «سروش»، «گپ» و «ویسپی» را برای مخاطبان معرفی می‌کند.
در همین راستا، سوال نظرسنجی برنامه امشب «پایش» به این صورت طراحی شده است که: به نظر شما کدامیک از پیام‌رسان‌های ایرانی، مجموعا کیفیت و خدمات بهتری دارد؟ ۱- آی گپ  ۲- بیسفون پلاس  ۳- سروش  ۴- گپ  ۵- ویسپی. علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنند.
همچنین در بخش جوان موفق برنامه این هفته نیز طیبه آذرپیوند، زهرا دارستانی فراهانی و محمد صالح‌فر به عنوان حوانانی که اکنون کاسب و کاری در ایران راه انداخته‌اند و در حرفه خود موفق هستند، با حضور در استودیو «پایش»، تجربیات موفقیت خود را به اشتراک می‌گذارند.
سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه نیز مهمان تلفنی برنامه امشب «پایش» خواهد بود.
برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی علی ملکی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۱۵ با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود.