صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تساوی پرسپولیس و نفت در سکوت آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در روزی که هوادارانش از حضور در ورزشگاه محروم بودند، مقابل تیم نفت تهران به تساوی بدون گل رضایت داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، از هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس تهران به مصاف نفت تهران رفت. در نهایت این بازی با نتیجه تسوای بدون گل به پایان رسید. تماشاگران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه آزادی محروم بودند.
نیمه نخست
دقیقه ۶ ارسال مسلمان روی یک ضربه آزاد درون محوه جریمه نفت به خلیل‌زاده رسید که ضربه وی بلوکه شد.
دقیقه ۳۰ ارسال ماهینی از راست و ضربه سر علیپور از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶ ارسال نعمتی از راست و ضربه سر امیری از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه ۴۰ حرکت انفرادی و شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه توسط شهاب عادلی مهار شد.
نیمه دوم
دقیقه ۵۷ پرسپولیسی ها که با تعداد نفرات زیاد به تیم نفت فشار می آوردند صاحب یک موقعیت شدند که در این صحنه شوت وحید امیری را دروازه بان نفت دفع کرد.
دقیقه ۶۰ محسن مسلمان بعد از دریبل کردن چند بازیکن نفت تهران با یک شوت زیبا دروازه نفت را تهدید کرد که این ضربه با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۳ پرتاب اوت وحید امیری عرض محوطه جریمه نفت را طی کرد و کمال کامیابی نیا در دهانه دروازه نتواست اثری روی توپ بگذارد و این موقعیت هم برای پرسپولیس از دست رفت.
دقیقه ۷۴ شوت سرکش کامیابی نیا از پشت محوطه جریمه، با نوک انگشتان عادلی به کرنر رفت.
تیم فوتبال پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر با این تساوی ۴۱ امتیازی شد.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور.
ترکیب نفت تهران: شهاب عادلی، احمد آل نعمه، فرید محمدی زاده، احمد کامدار، عیسی آل کثیر،امین منوچهری، سامان آقازمانی، هاشم بیگ زاده، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی و  حامد آقایی.